FRICIKE, aki idáig mindenhova elvitt hibamentesen
Szöveges ítélet
Ezt a kocsit cégautóként használom. Ez a tipus meglep?en szép kárpittal került forgalomba a többi Astrához képest.Az ülései kimondottan kényelmesek még hosszú távon is.A fékje viszont kritikán aluli.Öt személlyel müvészet vele megállni egy hirtelen fékezésnél.Ha hét elején a saját Renault Cliomból átülök vigyáznom kell nehogy kiüssem a garázs oldalát,mivel saszézni kell a kiállásal.A 82 LE motor önmagában elég lenne,simán tartani lehet vele a 130-140-es autópálya tempót, de a klíma eléggé lefolytja,f?leg városban.Ez még a MAGYAR IPAR remeke nagyon megbizható kocsi volt idáig.Igavonónak soha rosszab autóm .ne legyen.A csomagtere óriási és nagyon jól variálható.A hosszú ötödik fokozatnak,és a jó szigetelésnek kösszönhet?en nagyon csendes belülr?l.A fogyasztása városban(belváros) 9-10 liter, városon kívül beéri5.5-6.5 literrel. A gyári Blaupunkt rádiósmagnó hat hangszoróval nekem nagyon megfelel,mivel ez munkahely nem egy koncertterem.Alapjában véve jól döntöttünk mikor ezt a munkaeszközt választottuk tíz éve.
Hibalista
- 3.h?t? , generátor javítás(az utólag beszerelt klíma tönkre tette.) 105.000 Km generator csere.középkonzol ég? cserék.
Ide hordtam szervizbe
Opel Schiller
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 110000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | LADA | Következő autója? | még tartjuk egy darabig a FRICIT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
