F astra sedan 1.4 kiválló népautó
Szöveges ítélet
121000km-rel vettem az autót. Első autóm,nagyon megszerettem. Szervó, légzsák, kp.zár, ülésmagasságállítás.
Egy használtautó révén áteseett a kicsike egy általános generálon.
A következőket cseréltem: vezérműszíj, nyomógörgő, olaj, olajszürő, olajteknő-tömítés, gyertyák, benzinszűrő, légszürő, pollenszürő, első indexbúrák.. Nagyon meglepődtem a végösszegen, mindenből minőségi alkatrészeket vettem, 26ezer forint !! volt az összes alkatrész és a szerelőm 20ezret kért munkadíjként.
Amiket még cserélni kellene azok a lengéscsillapítók, első féktárcsák fékpofákkal, egyött és a kuplungtárcsa.
Ha mindezek megvannak akkor asszem majdnem gyári állapotba hoztam az autót!!
Negatívum kissé lötyögő,nyikorgó ajtók, ami asszem megérthető így 11éves korban. A rugózása lágy, főleg hátúl ez talán a magyar utakra tervezték..:) Valamint a destés kicsit mattul, pedig garázsban tartott.
Az én opelom hengerenkénti befecskedezéses 82le-ös, azt a mejdnem 1tonnás kasznit az 1.4es motor kiválóan mozgatja,
Összeségében ez egy igazi népautó, alkatrészei igen olcsó hozzá. Megbízható.
Hibalista
- Opelbetegség: a möszerfalon a szellöztetőgombok háttérvilágítása,
- valamint a gyári antenna "kiszakadt"
Ide hordtam szervizbe
Magánszervíz Győr Bácsai út.
Megbízható korrekt, gyors és olcsó !!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | G astra |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |