Első autó - vegyes érzelmek
Szöveges ítélet
-Pozitívumok: Ár-értékben nagy és kényelmes, nem kihívó (nincs rendőr aki megállítaná), Jól kezelhető és vezethető, gyakorlatilag bármekkora ember tudja vezetni. Kezelőszervek világosak és egyszerű használni azokat. Minden irányban jól ki lehet látni, és ha nem ég ki épp az izzó akkor a lámpatestek is elég fényt biztosítanak a biztonségos közlekedéshez.
-Negatívum: A henger szigetelés kijavítása előtt 10l/100km fogyasztás. Az 1,4-es motor életérzés, ha valaki "normálisan" dinamikusan akar vezetni szerintem válasszon nagyobbat. A közhiedelemmel ellentétben sok és komoly probléma (két hétvégén hagyott a világ végén ott, komoly fejtöréseket okozva ezzel). Ellensúlyozzásul széles körű opel szervízhálozat van hazánkban. A gyári ablaktörlőnél még a kúton kaphatóak is tartósabbak. Az első izzók két havonta kiégnek.
Hibalista
- 60 000 km-es nagyszervízen: Vezérműszíj, Ékszíj, Vízpumpa, Fékek, Lengés csillapító, Gumiharang (össz: 160e -kedvezményesen). Azóta: Henger szigetelés 40e, önindító 5.5e HUF. Sok-sok izzó...
Ide hordtam szervizbe
Interat, gyors és tájékoztatást ad, jól ellátott alkatrész raktár.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Klipács (komáromi mazda szalon és szervíz): Nagyon korrekt gyors olcsó és folyamatosan tájékoztat.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 53000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | még bizonytalan, de talán valami Japán |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
