A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.6 16v  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Effasztra

Szöveges ítélet

Az autó 0km-rel került a családhoz cégautóként. Kb 180e km-t szolgált 3 év alatt, közben redszeresen volt szervizelve. A kötelező alkatrészcseréken kívül (60 ezrenként szíjak stb. semmi extra) semmi nagyobb baja nem volt. Egyszer Horvátországban leállt egy henger... Gyertyacsere..semmi. Műszer szerint minden OK. Kapott egy adag injektortisztítót, párszáz km múlva minden megoldódott.
Az utóbbi 8 évben csak kb 50-60 ezret ment összesen, második autóként. Ebben a periódusban kétszer kellett üzemanyag tankot cserélni, mert a tartály levegőztető rendszerében lévő aktívszén-szűrő eldugult és az AC összeroppantotta a tartályt. Először csak behorpadt (a vákum felszívta az alját), második alkalommal ki is lyukadt. Most a benzinsapka "meg van fúrva", úgyhogy egy újabb dugulás esetén itt ki tud levegőzni.(pontosabban be tud levegőzni). Ezzel összefüggő idegesítő probléma a második tankcsere alkalmával fordult elő: gázadásra iszonyú nyöszörgés a hátső rész felől. AC-re gyanakodtam, de mint kiderült, az EGR egyik visszavezető szelepe elkoszolódott és ez visított. Sürített levegővel tisztítás és kész.
Egyetlen egyszer hagyott cserben, szerencsére az sem útközben volt. Indítás után nem aludt el a töltés visszajelző, diódahidat kellett cserélni a generátorban, mert az egyik dióda zárlatos lett.
Egyébként meg vagyunk elégedve vele, a fenti hibákat leszámítva megbízható. Jól gyorsul, sokkal nyomatékosabb, mint a G Astrák ugyanezzel a motorral. Nem egy élményautó, kicsit puha mindenhol, de kényelmes és jó benne utazni. Klíma hibátlan, motor alig eszi az olajat, ami nagy szó az Ecotec berkekben. Télen kell töltögetni, de nyáron szinte semmit.
Ja, és a lényeg. Ezeket a 16 szelepes Ecotec motoros autókat néha nem árt meghajtani, mert hajlamos az ellustulásra. Aki csak városban használja kis távokon, annak előbb-utóbb rángatózik, nehezen pörög fel. Ilyenkor kell egy kis injektortisztító meg egy nehéz jobb láb, és megoldódik a gond.
Összegzésként: elég fürge (1050kg/101Le), sokkal csendesebb, mint sok újabb autó, és kényelmes. Utazni, túrázni bőven jó, de aki sportolni akar, ne vegyen F Astrát.

Hibalista

- üzemanyag tartály csere kétszer, toronycsapágyak, gömbfejek, első lengéscsillapítók 220.000 km-nél, féktárcsák 180.000 km körül+ betétek+hátsó munkahengerek (eresztették az olajat)..240.000-nél generátor csapágyak + diódahíd

Ide hordtam szervizbe

Merci szervíz ismerős (magánhasználat alatt) + olajcserék otthon..

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 220000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 1.7 td isuzu Következő autója? ?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)