Csoda, hogy megy, de megy!
Szöveges ítélet
Sajnos egy ideje motor nem hajlandó stabil alapjáratot produkálni, de egy kicsit megfeszített gázbowdennel, és átvert hőfokgombával ez ideiglenesen megoldott. Befecskendező csere, alapjárati motor csere, gyújtás csere, vezetékek cseréje. Eddig senki nem tudta megmondani, hogy miért nincs alapjárat. A belső tetőkárpit már nagyon rég elengedte magát, az ülések is elkoptak, egyes vezeték szigetelések a motortérben egyszerűen lekoptak az egymáshoz surlódás, folyamatos rázkódás miatt. Valamint a "szokásos" rozsda is megvan a hátsó sárvédőn. Egy mondatban összegezve: Nem unatkozom!
Hibalista
- Sárvédő rozsdás, nincs alapjárat, elektromos problémák, kárpit gondok, itt-ott zörög.
Ide hordtam szervizbe
Saját gyerek, más ne nevelje! Otthon a sufniban lett minden javítgatva rajta.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 320 | Következő autója? | Opel Astra 1,7 TD Caravan |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
