A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra Caravan 1.4 NZ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Corsa-motoros óriás

Szöveges ítélet

Apám számára ezzel kezd?dött a rendszerváltás (bár az átkosban volt egy bogara-nem tudom, honnan szedte, de azt utálta), el?tte két samara volt. Az autó teljesen fatengelyes, két extrája van: rádió és metálfény. Karibkék szín?, ami a mai napig nem fakult ki, még mindig gyönyör?, kifejezetten a fekete lökhárítókkal néz ki jól. Sokan mondják, hogy tucatautó, semmi érdekes nincs rajta. De. A 10 év alatt eddig még mindenhova elvitt minket, sehol sem rohadt le és mindig elindult. Sajnos, nem egy versenyautó, a maga 60 lóer?s "corsa-motorjával" (ahogy mi hívjuk), de f?leg városban használjuk, ahol elég. Apám szerint jobban megy mint a 75 lóer?s samara, pedig az könnyebb volt. Nekem meg mindegy friss jogosítvánnyal inkább ne száguldozzon az ember, bár ezt sajnos sokan nem így gondolják. Egyébként szerintem apám az egyetlen ember, aki nem próbálta ki mennyit megy az autója, most meg már ehhez öreg (az autó). A motor viszont elny?hetetlen. Több opeles szerel? mondta, hogy ezerszer többet érnek a régi nyolszelepesek, mint bármelyik ecotec (a twinportok nem tudom, milyenek, de sokan dícsérik). Kiforrottabb konstrukció, megbízhatóbb, nem eszi az olajat. Sokak számára valószín?leg meglep?, de többek állítása szerint menet közben halkabb, mint a g astra. Lehet. De, az is tény, hogy haverom is meglep?dött rajta, milyen csendes (megjegyezném, hogy egy honda cr-v-jük és egy lancia ypsilon-juk van!) A másik dolog, amiért szeretjük: hatalmas. Apám háztartásigép-szerel?, úgyhogy kell a hely, de eddig még túlnyomórészt minden belefért. Bár sajnos az egyik nagy hibája is a kombiformából adódik, nagyon csavarodik a kasztni. Nem egyszer volt, hogy nem lehetett becsukni a hátsó ajtót, ha rossz úton állt az autó. Sokan panaszkodnak rozsdásodásra, ezt most lekopogom, a mienken mi még nem láttunk. Valahol elrejtve biztosan van ennyi év után, de a karosszérián még semmi. A magyar astráknak jó a korrózióvédelmük, állítólag a lengyelek szeretnek rohadni. Panaszkodnak az opel váltók pontatlanságára, de hát ez van, láttunk már rosszabbat is. A fékek viszont lehetnének er?sebbek is, de amikor az autót tervezték hol volt még abs, meg 4 tárcsafék ebban a kategóriában!? Akkor jó volt. A futóm? az ötajtósokhoz képest feszes, de ezt nagyobb teherbíráshoz tervezték. Amúgy meg mindegy, mert az utak már úgyis tönkretették. Az úthibák viszont érz?dnek, a feszesebb futóm?, meg a gyári 13-as kerekek miatt. Összességében egy tágas, megbízható, olcsón fenntartható autó. Nekem a formája még mindig nagyon tetszik, szerintem a belseje is jobb mint a g astráé, de ez csak az én véleményem. Sokan szeretik, sokan nem. Biztos vagyok benne, hogy nem csak az olcsósága miatt szaladgál bel?lük az utakon annnyi.

Hibalista

- Csak a kopó alkatrészeket kellet rajta cserélni, kivéve a kipufogódobot, ami nagyon gyorsan elrohad. Ez tipikus Astra hiba, de egy saabos mesélte, hogy az 9-5 öse is csinálja ugyanezt (nesze neked presztízsmárka). Az összes alkatrész utángyártott, így olcsóbb. Meg az opeles dobozban is ugyanaz van, csak drágábban.

Ide hordtam szervizbe

Az els? néhány évben az egri opel szervíz (Papp Autóház). Hát, hogy is mondjam.... neee! Pl. ingyenes átvizsgáláskor (akció volt, ingyen megnézték) anélkül, hogy tudtunk róla kicserélték az olajat kb. 4000 km után, amit szépen ki is számláztak. Meg tudták volna nézni, hogy mikor volt utoljára olajcsere, benne volt a szervíkönyvben. Meg a szokásos márkaszervíz dolgok: pontatlanság, magas árak, trehány munka.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Ma már bármelyik maszek ért a típushoz. De a legjobb megoldás, hogy sok opeles szerel?nek van otthon m?helye, ahol meg tudja csinálni az autót viszonylag kedvez? árakon, és tudja, hogy mit hol kell keresni az autón.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara 1500 Következő autója? Astra Classic 2 Caravan - remélhet?leg, meg ez t?nik a legjobb vételnek
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)