Cabrio háromötvenért
Szöveges ítélet
Tavaly kora tavasszal első magyar tulajdonostól sikerült meg vennem.
Az előző tulaj is gondosan karbantartotta. Ő Ausztriából hozta be saját használatra, majd váltott G cabrio-ra.
Így az előéletével nincs komolyabb probléma. Gányolás nincs ,csak némi kitakaríthatatlan kutyaszőr az anyósülles lábterénél.
Az autó katalizátorral szerelt kivitel. 71 paripával nem egy erőgép, de a mindennapokra teljesen elegendő ez a teljesítmény. A lakott területen kívül 80-al autózó suzukist azért nem kanyarban álok neki előzni. Az erő a motort pörgetve sem jön meg.
Nálam az átlagfogyasztás 7,2 liter körül van. Télen csak városban 2-3 km es távokat menve ~10 liter.
A futómű, kormánymű és a váltó tipikus f astra. Nem sportautónak készült!
Nyárig majd még kap két új hátsó lengéscsillapítót és 195/45 ös gumikat, úgy talán kicsit feszesebb lesz.
Az autó külsejét már egész megszoktam, sőt még tetszik is! A sedanon otrombán kinéző far itt egész ki adja. Azért tudnak az olaszok rajzolni!
A színe caribbean blue. Szerintem nagyon jól áll a típusnak!
A gyári sport ülések kényelmesek, megfelelő oldaltartásúak. Szerencsére szövet ülések vannak benne. Nyáron ezek is tudnak égetni, a bőr borzasztó lehet, főleg klíma nélkül.
Két személynek elegendő a hátsó hely.
A csomagtartó tágas, de a "mély kalaptartó" miatt a hátsó ülések döntésével szűk nyíláson keresztül bővíthető az utastér felé.
Nyitott tetővel fel húzott ablakokkal és szélfogó nélkül 100 nál is elviselhető a szél. Lakott területen mehetnek le az ablakok is.
Szerencsére kevés az irigykedő tekintet, azért nem egy boxster. De valakinek már bántotta annyira a szemét hogy húzott egy karcot a jobbos ajtóra!
Télen is teljesen jól használható. A beázásokat fél tubus fekete szilikonpasztával sikerült megszüntetnem.
Természetesen az f astrákra jellemző helyeken ez is rozsdásodik.
Összességében egy jól használható ,olcsón fenntartható és könnyen szerelhető típus.
Hibalista
- Tetőmozgató hidraulika (Az egyik munkahengere elkezdte ereszteni az olajt) Vettem egy komplett rendszert. A hibás munkahengert kicseréltem, majd olajt töltöttem bele, légtelenítettem. -20.000Ft - - Két első lengéscsillapító, két lengőkar- egy stabilizátor- és egy kormányösszekötő gömbfej. -31.500Ft - - Futómű beállítás. -7.000Ft - - Hátsó kipufogó dob. -10.000Ft - - Éves szerviz:Motorolaj,olaj szűrő,légszürő,pollenszűrő,üzemanyag szűrő. -13.000Ft - - Tető impregnáló. Liqui Moly 400ml -2.330Ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 166500 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | CRX | Következő autója? | MX-5 NA |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
