A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.4 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bajtárs minden nap szeszélyek nélkül

Szöveges ítélet

Szerettem vele járni, nem volt kicsi, nem volt lassu, (nagy, és gyors sem :-)) de egy biztos, egyszer sem intett ki a rendör. Egy bordo GL Astrát? Soha!!! :-) És nem hagyott ott soha, de még csak kellemettlen helyzetbe sem hozott. A végletekig szerethető autóm volt. Nem szerelem mint egy 25-ös Renault, talán inkább valamilyen fajta bajtársiasság alakult ki...:-))) Bár ahány ember annyi izlés, a formája kategoriájában még a mai napig is a legszebb nekem. Ilyen arányos, szép letisztult formákat ma már nem látni. (Tudom persze a jávorszervas, meg a zebrán a gyalogos, meg a mindenféle törésteszt, de akkor is ez még szép volt, amik utánna jöttek azok meg nem.) A belső terével is valahogy igy voltam, ebben ülés volt, (Na azért nem francia) a müszerfal kialakitása nekem kifejezetten tetszett, (Nem a mai autokbol ismert sikokkal határolt valami) a szürke szin pedig kifejezetten üditöen hatott.(Hogy hogy nem, nekem soha sem tükröződött) A srác akié volt előttem 192 cm magas volt, de elfért Ö is elöl, én az 172cm-emmel hátul is ha ugy hozta a sors. Nekem minden kényelmes volt, kézre állt, e téren nem is nagyon tudok negatívumokat mondani.(Söt GL létére valodi bör váltogomb volt benne, meg szabályozható volt a müszerfal megvilágitás fényereje) Az 1.4-es motor nem egy fékevesztett vadállat, de azért ha nagyon muszály volt, akkor 2 személlyel (Kb 180Kg) 12.9 alatt megoldotta a 100-at. :-) Dinamika a jól elosztott fokozatok miatt 100-ig dícséretes, utánna csak kúszik a mutató.Utazó sebesség 120-140, de 130 felett már volt menetzaj, 140 felett pedig nagy volt. Kifejezetten nagy. Nekem uttartási gondjaim nem nagyon voltak, pedig Budapest-Isaszeg viszonylatában a szerpentinen egy idő után már a másodpercekért ment a harc.Ha kicsit "tutoooota" is az ember, akkor is kicsi kormány, kicsi gáz, és remekül lehetett kezelni a dolgot, kitörésröl soha nem volt szo, maximum jelezte, hogy a határ másik oldalán vagyunk már.(Igaz a gumira háklis vagyok, akkoriban csak Michelin GT2) A fékekröl nem sokat tudok, mert amikor megvettem, akkor cseréltem is egyböl. (Ez is az én lövésem, csak Brembo tárcsa, és Lockhead betét, de még 2002-ben is megállt 20-ból. De lehet, hogy abban a 20-ban olaj meg szürö is volt, nem emlékszem már.) A fogyasztást még a búcsú előtti napokban sem lehetett 8 fölé tornászni, ha akartam sem. Szervizben nem volt soha, hála az istennek egyszerü a szentem mint egy százas szög, komolyan mondom utoljára ETZ-vel jártam igy, hogy 3 csavarhuzo 2 fogo és egy jo villás készlet, és minden meg lehetett csinálni rajta.

Hibalista

- A kopó alkatrészeken kívül majdnem semmi.Opel betegség a középkonzolon a kijelzö hamar elkezd kontaktolni.(Szétszed 5 perc, csatlakozo ajzat atombiztosan visszaforraszt a panelra 15 perc mégis megégetem megem a pákával 1 másodperc, káromkodás negyed ora, visszaszerelés 5 perc, soha többet nem volt vele gond)Ez volt az egyetlen alkatrésze az autonak ami nem birta a magyar utakat. ( A lambdaszonda kábelét én koptattam el egy pillanat alatt egy füves részbe belenőtt betontuskon a trapézzal, kormányösszekötövel, és a felnivel együtt, negatív gyorsulás 45-0-ig egyetlen pillanat műve volt csupán. Javítás 60.000.- + 25.700.- a gyári lambdaszonda(ebböl nem akartam utángyártottat) javítva saját kézzel. + 5000.- HUF futomübeállitás Rácz és 40 fia kft éjjelnappali gumismühelyében... )

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 309 GR 1.1 Következő autója? Jaguar XJ6 SII-re készülök. Most céges Passat 2005-ös 1.9 TDI de nem szeretem.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)