A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,4 Astra CC F Start 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Atommegbízható, igénytelen, szerény

Szöveges ítélet

35e km-rel vettük meg az érdi DiFertől. Beszámított autó volt. Nagy szerencsénkre épp akkor vitték be. Még nem volt idő rajta semmit buherálni. A lengyel Astra Classic (F Astra) utólsó példányainak egyikére sikerült szert tenni. 2001-ben gyártották, de 2002-ben lett forgalomba helyezve. Az izzók elég gyakran kiégtek, de könnyen, gyorsan orvosolható házilag, szerszámok nélkül is.
Elsősorban távolsági használatban van/volt az autó, nyáron a fogyasztása max. 5,5 l, télen pedig max. 6,4-et evett. Soha nem hordtam márkaszervízbe. Egy jól felszerelt, márkafüggetlen műhelybe hordtam, ahol gyorsan, olcsón dolgoztak. Nem egy túl kényelmes autó, hosszú távon kissé gyengék az ülések. A motor igénytelen, nem dinamikus, de 120-as utazósebesség mellett is keveset eszik. A motor nem eszi az olajat, szinte semmi törődést nem igényel. Egyszer egy parkolóba beforduláskor kb. 5 km/h-val neki mentem egy 50 cm-es oszlopcsonknak (bravó akik ilyen okosan helyezték el, az autóból nem volt látható), egy szűk forduló után. A bal első karosszériaelem és a műanyag lökhárító deformálódott. Kalapásás, festés után 20e ft-ból gyárilag újszerűvé varázsolták. Szóval, ha van egy jó karosszéríás ismerősöd, akkor olcsón javítható.
Maximálisan meg vagyunk vele elégedve, de éppen most tervezzük lecserélni. Mindösszesen csak amiatt, hogy időközben kinőttük (gyermekünk született), ill. klímás kocsit szeretnénk. Ez az Astra abszolút fapados, de legendásan megbízható. Csak ajánlani tudom. Első autónak maximálisan megfelel.

Hibalista

- A szokásos kopó alkatrészeken kívül: 90e km-nél cseréltettem rajta vezérműszíjat (bár, ez is szokásos, elvileg 60e-nél kellene). Nem jelentett problémát. 125e-nél gyújtáskapcsoló betét csere (12 e Ft). A tompitott izzók elég gyakran kiégnek. Egyébként semmi.

Ide hordtam szervizbe

Balmaz-Technika Kft., Balmazújváros. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Gyorsak, korrektek.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra G kombi 1,7 DTI
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)