Átlagautó a mindennapokra
Szöveges ítélet
Metálfahéj szín, ködlámpa , légzsák. És nagy csomagtartó!!
Elötte 1,4 60Le Astra volt, az ÖSZVÉR, hát ez mondjuk agár lett. Pörgetve elég rendes teljesítményre képes, és az étvágy sem emelkedik vészesen.A beltér szövettel burkolt, szerintem elegáns, és kb 130 000km-ig eléggé csendes is, utána nyöszörgőssé vált.Összességében elégedett voltem vele, mint egy megbízható igáslóval( hát beleszeretnio nem lehet szerintem:) ), csak a fékhatással nem . Még gyári állapotában is jó a fék 120-ig, de fölötte ha ráféketem és felengedés után ujra fékezni kellet, hát kivert a víz!! (gyári tárcsa+betét, utána brembo+jurid).
Viszont jól megvédett, mikor a hölgy azt gondolta, hogy azért befordul elém a főúton. Nekem semmi bajom, autó is mozdítható, a másik kis fiat , hát az totál reccs.
Azért elgondolkodtató, hogy nálam se az övfeszítő, se a légzsák nem nyílt ki, de az üres anyósülés övfeszítője robbant.
A baleset az autó jobb elején történt.Lehet ezért??
Így hát gazd-totalkár:(
Hibalista
- Ami nálam alap: olajcsere-levegőszűrő-pollenszűrőcsere 10000km-ként.
- Ezen kívül:
- -első féktárcsák, betétek ( a hátsó maradt gyári, szinte kopás jeleit sem mutatta) 100 000km-nél
- -első lengőkarok kompletten 160 000km-nél
- -60 000-ként vezérléscsere kompletten
- -lengéscsillapítócsere 130 000km-nél
- Még pár apróság, de nem vészes dolgok.
-
Ide hordtam szervizbe
Sajárt magam, kivéve vezérlésnél
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 68000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 97000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | ASTRA 1,4 GL 60LE | Következő autója? | Ford Mondeo 2.0 GLX |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
