Aszfaltharcos
Szöveges ítélet
2004 február 09-én került hozzám ez a gyöngyszem. Első autóként kaptam és a vártnál jobban megszerettem. A sokak által ismert C14 NZ jelű motor búg odabent ami lehetne erősebb is 63 pacinál, dehát ne legyünk telhetetlenek, és az áráért ezt kaphatjuk. Az első megtett kilóméterek, az első elindulás hatalmas izgalommal töltött el mindkettőnket. Az első bátortalan lépések mára viszont magabiztos ugrásokká változtak. Bár a mai napig vannak megtorpanások és kissebb hibák, dehát valjuk be őszintén, nem új autó és egyébkéntis melyik autónak nincsennek hibái. Mindent összevetve én nagyon szeretem. A kormány, a pedálok minden elérhető és jó helyen van. Nincsennek felesleges gombok, kütyük, csak a lényeg. A váltóval nagyon meg vagyok elégedve, a kuplung elnyűhetetlen, és az a jellegzetes fémes Astra hang.....Hmm, az ám a hab a tortán. Persze ez az én véleményem. Nem szeretnék senkit megbántani, de úgygondolom, hogy egy autó olyan állapotban van amilyenben mi tartjuk azt. Csak rajtunk múlik, hogy elrohad-e, vagy szétszakad-e a váltó. Rengeteg pénz ráfordításával (sajnos) és sok odafigyeléssel olyan karban lehet tartani ezt a kis német aszfaltharcost, hogy az mindenkinek megfelelő legyen, és ezt az autón is halhatjuk, hogy örömmel repít-e minket a célállomásig vagy nem....
Szeretem ezt a autót, minden kis hibája ellenére.
Zárásképpen: Az Astra nem autó, az életforma...... ( by Töki )
Hibalista
- -Kormányösszekötő, Önindító, Generátor, Elosztófedél
Ide hordtam szervizbe
Maszek
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 96000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Csakis Opel! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
