Alamuszi macska nagyot ugrik
Szöveges ítélet
Félve ültem bele- azt hittem gyenge lesz. Kisebb átalakitások után viszont elégnek bizonyult az a 82 le. Megbizható akár nagybb utakon, akár veszélyesebb "tesztelgetéseknél". Komoly baja nem lett soha, pedig nem igazán kimélem a picikét, 190-et is megy, csak sokára áll meg... Kényelmes, bár nem egy nagy auto. Alacsony fordulatszámon nyomatékszegény, de egy golf3 1.4i-t simán otthagy. Alkatrészt bárhol olcsón lehet hozzá szerezni, szerelése egyszerü- egy-két idióta komplikált megoldást leszámitva(pl lökháritó, vagy középkonzol). Picit sokat ZABÁL, de ez természetesen az átalakitások miatt van, gyárilag 6.5-8L is elég volt neki. A lengéscsillapitók olyanok, mintha egy babakocsi alól rakták volna alá- elég imbolygós, de azért tartja a kanyart. Amire tervezték, arra tökéletes, de sportosabb vezet?knek idegesit? lehet-nem kell ilyet venni. Amúgy (problémásan), de belefért fagyasztó, ágy, robogó, 3 zsák sóder, 8 kerék, szóval lehet pakolni a kis csapotthátú ördögöt. Az árát éri, elfogultság nélkül.
Hibalista
- Hengerfejtömités, kipufogó-középs?dob, termosztát, gumik
Ide hordtam szervizbe
Saját kéz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 190000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | gtl55 | Következő autója? | frontera |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
