A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.7 D Caravan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható német

Szöveges ítélet

2 éve vettem szüleimnek az autót, faterom (+ a 4 másik kőműves, és elférnek, pedig nem vékonyak) ezzel jár dolgozni minden nap.
Nagyon olcsó volt, mert szét volt rohadva láttszólag. Azért láttszólag, mert noha a külső-belső küszöbök, a hátsó sárvédőívek, a tanknyílás környéke porrá volt rohadva, a padlólemez teljesen ép, a nyúlványok is. És igazából utóbbiak a fontosabb elemek, bár a küszöb lehetne tartósabb. Karosszéria lakatos vagyok, saját műhelyemben megcsináltam, így jó üzlet volt.
Sok F Astrat javítottam már, a tapasztalataim: a magyar gyártásúak jobban korrodálnak, gyengébb az alváz és üregvédelmük. Maga a karosszéria nagyon merev ( levágott küszöbökkel könnyen érezni az autók valós merevségét), érdekes módon a 4ajtós sedanok jobban bírják (nem tudom azokat készítették e Magyarországon)
Motorikusan 100%os a gép, olajat nem eszi, a gázolajat is jó dieselhez méltóan igen keveset. Először mikor benzineshez szokott faterom ment vele iszonyatosan taposta (hiányolta a dinamikát) rá is szóltam, és gondolatban felkészültem a hengerfej cserére. De nem! Semmi baja nem lett. Nem volt még akkor fordulatszámmérő benne, de tuti hogy 4ezer fölött forgatta. Azóta szereltem bele útólagos fordulatszámmérőt, szerintem az hasznos. Ez a szívó motor Opel fejlesztés, nem az agyondícsért Isuzu, de az alkatrészárai olcsóbbak ( adagoló bontott: Opel: 25e-től, Isu: 40e alatt nem találtam)
Megbízhatósága télleg csodálatos, soha nem állt még meg, az előző tulaj alatt sem (ismertük)

Futómű lágy, jól terhelhető, a kanyarokban elég stabil (magához képest)

Szoktam én is járkálni az autóval,szerintem jó vezetni, a miénknek a váltója sem akad, pedig azt szidták rendesen.
Az összes gyengesége a korrózió, és a fáradékony, erőtlen fékek.

Bátran ajánlom azoknak akik a sebesség helyett a takarékosságot szeretik, és megbízható családi autót keresnek.
Üdv
Lőrinc Tamás

Hibalista

- A kopóalkatrészeken kívül csak az önindítóval volt gond, illetve a fékbetétek kopnak az átlagnál jobban.
-

Ide hordtam szervizbe

haverom maszekban szerelgeti

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Lakatolni én lakatoltam

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Aleko 1.5 LPG Következő autója? Ez még bírja vagy 10évig
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)