A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra Classic 1,6 8V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb ár/érték arányú kocsi

Szöveges ítélet

1999. aug. elején vettük át a kocsit. Akkor 2120000Ftba került, ezért a pénzért egy 1,3as Suzuki Sedant, vagy egy 1,3as Feliciát vehettünk volna. Szerintem ezeknél sokkal jobb vétel volt.
Az 1,6os motor talán a legjobb része az autónak. Ugyan csak 75 LE, de nyomatékra van kihegyezve. (128Nm-2600on) Alapból húz, nem kell pörgetni. Az 5.et már 65-70 t?l lehet használni. Autópályán 4 személlyel a 170et kényelmesen tartja, és ekkor még tud gyorsítani is. Lehet, hogy nem egy versenyautó, de pl az 1,4es 80 lovas Fiat Bravonál jobban megy. Mivel nem kell pörgetni, ezért nagyon keveset fogyaszt. (kevesebbet, mint az 1,4es) Télen 6,2-6,5, nyáron 5,6-5,8 litert, de hosszú távon még kevesebbel is beéri. Egyszer egy Adriai túra során 2100 km alatt 5,2 jött ki, de úgy, hogy egy 600km es szakaszon csak 4,9 (alig hittem el, pedig így van.) Ja, és 1 csepp olajat sem evett. Egy Opel kereskedésben hallottam, hogy ez az Opel legmegbízhatóbb motorja, és ezzel van a legkevesebb baj.
Az Opel váltót sokan szidják, nekem semmi bajom nincs vele, könnyen lehet kapcsolni.
A fék viszont lehetne er?sebb is.
A futóm? a kategóriában elvártakat biztos hozza, semmi baj nem volt vele.
Az utastér elég tágas, a csomagtér is, az ülések kényelmesebbek, mint a Bravoban, az Opel halkabb is.
Nagyon jól össze van rakva, semmi nem zörög, a m?anyagok nem gagyik, nem kopogósak. A fényezése nagyon szép, úgy néz ki, mintha 1-2 éves lenne, bár garázsban volt. Semmi rozsda nincs rajta, még a kipufogón se.
Ha a fék er?sebb lenne, és lenne benne pár extra, tökéletes autó lenne.
Az olajcseréken és a leveg?sz?r?n + 1-2 izzón kívül csak az akkumulátort kellett cserélni. Egyik napról a másikra lemerült.
Garanciaid?ban volt szervízben olajcserén, utána már mi cseréltünk olajat.
Sajnos múlt héten megváltunk t?le, 1,3 millióért adtuk el. Szerintem ez elég jó ár, pl ha Suzukit,v. Skodát vettünk volna, azokért biztos nem kaptunk volna ennyit.
S hogy most mi lesz? Már megrendeltük a következ?t: Astra Classic2 1,6 Twinport.

Hibalista

- Akkumulátor kiment 3,5 év után
- 1-2 izzó kiégett

Ide hordtam szervizbe

Nem kellett szerel?höz vinni.
Olajcsere otthon történt.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Samara 1,3 Következő autója? Opel Astra G Classic 1,6 Twinport
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)