A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,6 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kétszínű szerelem

Szöveges ítélet

A történet úgy kezdődött, hogy utálok buszozni. Ezért felhívtam a havert "kéne egy kocsi". Bementem a kereskedésbe és rámutatott egy katonaira mattult, koszos, bordó Astrára. Azt mondta vagy ez vagy semmi. Mivel 0Ft önerővel ne válogasson az ember ezért elhoztam. Egyből ezután elvégeztettem a kötelező dolgokat(szíj, olaj, pollen) és mindenapos használatba vettem az autót. Nagyon élveztem a Ladám után kényelmes, halk szóval egy más világ. Igaz az elején egy párszor majdnem lepadkáztam, ugye a régi ladás berögződés, vizes út, kanyar, kuplungra rárúg:)
Na mindegy, rájöttem, hogy ez a kocsi nagyon bírja a sportos vezetést. Igaz a váltója egy kicsit határozatlan, a futómű egy picit billegős de majd hozzászokom.Mivel fordszámmérő nincs benne ezért mindig fülre állapítottam meg a fordulatot.(6300-nál letiltott:) Mentünk vele extrémmód kirándulni 4 személy fullra pakolva. Kapta esőben, hóban, szárazon és soha sehol nem hagyott ott. Kivéve egyszer, éjszaka. Az országút kellős közepén megállt és elkezdett éktelenül risztani. Na akkor tudtam meg, hogy van benne riasztó:) ami épp bekakkantott és letiltotta a gyújtást. Az olajfolyással is hadilábon állt a drágám, mindig fosta valahonnan az olajat. Rossz volt benézni a motortérbe. De 10000km alatt soha nem kellett utántölteni az olajat. Később tettem be 4 ültetőrugót a gyáriak helyére. Hát ég és föld. Stabil lett a szekér nagyon. Le is ütöttem a jobb oldali küszöböt. Ahol addig kifele sodródott erősen a kanyarban ezután meg nem. Hát gól lett. 2 évvel ezelőtt egy mutatványom rosszul sült el és ezért bölcsőt kellett cserélni lengőkarral és teleszkóppal együtt. Egyúttal már kis is lett lakatolva és lefestve. Azóta egy picit rosszalkodik a centrál (3x javítva) és mérhetetlenül csipog, nyüszög rázós úton a beltér. (4 hét várakozás után kb. másfél nap alatt hányták össze a festés után menetkészre nulláról.)
Sajnos a kopó alkatrészek nálam nem mérvadóak mert pl. első fékbetét max 15000km-t bírnak a lengőkarszílentek max.10000km-t. Egyedül a féket tartom kevésnek de azt nagyon. A motor papíron 1,6 8 szelep de fékpadon mérve 96Le jött ki. Mint kiderült motorcserés volt és valamelyik Daewoo motorját tették bele. Talán ezért is kezdődik a motorszám AF-el. Problémám még sohasem volt a motorral, sem a váltóval. Annál több a műszerfalvilágítással. Nagyon hamar kiégnek az izzók a középkonzolon. Egy ideje már nem is cserélem. Megvan az sötétben is. Az ülést sikerül teljesen kiűlni. Majd kap egy Sparcot:) A fogyasztás városban nekem 10 liter de extrém éjszakai randalírozásnál sem kért a 11liternél többet. Országúton mivel ott normálisan közlekedem 6-6,3liter. Autópálya Budapesti közlekedéssel 7-7,3l. Szóval summa summárum asszem nem válok meg tőle még egy darabig. Talán amíg ki nem rohad alólam. Ha meg cserélek talán egy újabb 2000 körüli gyártásút veszek. Nagyon megszerettem a tipust.

Hibalista

- 115000km: szíj, szíjfeszítő, vízpumpa, olaj 23.000Ft
- 117000km: féltengelygumiharang és csukló cs. 1db 9000Ft
- 126000km: váltórudazat felújítás (műa. vackok) 9000Ft
- 137000km: komplett fékcsere, első lengk. hátsó szilentjei cs. 51000Ft
- 145000km: hátsó leng.csill. csere, bal. old. talpas cs. h.főtengelyszimering cs. centrálmotorok cs. 53000ft
- Az árak már a munkadíjat is tartalmazzák:)

Ide hordtam szervizbe

Vagy én vagy a haverom.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 2107 Következő autója? F Astra talán G
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)