A célnak megfelelő autó
Szöveges ítélet
Egy olcso, konnyen fenntarthato, megbizhato, (Astra F)
jelentos szallitokapacitassal biro, (Caravan)
autopalyan is kozlekedni tudo (1.8i) autot kerestem.
Ez az.
1 db svajci tulaja volt elottem, es foleg varosban hasznalta. Ezt a sebvalto arulta el, szinte automatan vette be a 3-at, es a kuplung is erosen kopott volt.
Szinten a svajci hasznalat miatt ment el koran a stabilizator es a kipufogo.
Latszolag sok gondja ellenere megbizhato es nem kerul sokba.
Hidegen is megbizhatoan indul, bar ilyenkor illik 2-3 percig melegiteni indulas elott.
Hosszu tavu kozuti hasznalatnal (varosokkal, falukkal tarkitva) 6.5-ot fogyaszt. Varosban 9-10, de ha nagyon nyomom neki akar 12 is lehet. Autopalyan 120-130-nal 7-7.5, ha sietek (140-150 nem M-o-on) akkor 8.
Jol gyorsul, de akkor nagyon sokat fogyaszt. Inkabb a kenyelmes, nyomatekos haladast szereti. A valto is ehhez van igazitva, kulonosen az 5. sebesseg.
A belter egyszeru, funkcionalis. A hatso ulesek jol elorehajthatok, a kombi rakter padloja vegig vizszintes. Elsore hihetetlen meretu dolgok is belefernek. A rugoi elegge puhak (CD valtozat), nehez teher alatt elegge leul.
A felszereltseg (CD) nagyon boseges sok mai autohoz merten is: Allithato lampak (mar nem az), kodfenyszoro, szervo, ABS, Elektromos elso ablakok, Elektromosan allithato, futheto tukrok, tetoablak, futheto hatso szelvedo, meg ami nem jut eszembe...
Foleg hosszu belfoldi utakon, turazashoz, es egyeb aktiv sportok kiszolgalojanak es a csalad 2. (tartalek es bevasarlo) autojanak hasznaljuk.
Hibalista
- Vizpumpa 2x,
- Kuplung (ideje volt),
- Ablakmoso-szivattyu (ideje volt),
- Lampa-emelomotor (egesz lampatestet kellett volna cserelni 35-40e, inkabb kezzel allitom, ha telepakolom az autot),
- Kormanyszervo (sokaig jartam vele hibasan, lecserelve elektromosra),
- Vezermuszij (ismeretlen allapotban volt, inkabb csere, biztos-ami-biztos alapon),
- Elso stabilizator (eloregedett, eltort),
- Kipufogo (eloregedett, szetment),
- Akkumulator (meg a gyari volt benne),
- Gyertyak (1x), Olajcserek 10000km-enkent, Gumik, Izzok (nem sok).
-
Ide hordtam szervizbe
XIII. ker. Fay-Roppentyu sarkan (nem a porsche szalon, es nem a gumis oldalan)
Eredetileg egy oreg szaki dolgozott ott. A munka pontosan, idore, olcson kesz volt, szivesen vittem oda. 10 pontos volt.
Aztan masik szereloket vittek oda. Igenytelen munkat vegeztek, Atvertek, Draga alkatreszt szamlaztak es valami ocskat epitettek bele, ugy adtak at az autot, hogy olajsaros volt a kilincs, a kormany, az ules, es a pedalok. A szemem lattara toltottek tul az olajat, es megprobaltak bemagyarazni, hogy az ugy jo.
Kompressziomeres utan nem raktak vissza a gyertyara a gyujtokabelt.
Es a legjobb (?), hogy az egyik szerelo a szemem lattara nyitotta fel ugy a motorhaztetot, hogy arra kellett gondolnom, hogy masodallasban is ugy nyitogat autokat, hogy a tulaj nem adja hozzajarulasat.
Kerulje oket mindenki.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Baratnal szereltetem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ilyesmit akarok, csak kicsit erosebbet. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
