A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1.8i 8V CD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A célnak megfelelő autó

Szöveges ítélet

Egy olcso, konnyen fenntarthato, megbizhato, (Astra F)
jelentos szallitokapacitassal biro, (Caravan)
autopalyan is kozlekedni tudo (1.8i) autot kerestem.
Ez az.
1 db svajci tulaja volt elottem, es foleg varosban hasznalta. Ezt a sebvalto arulta el, szinte automatan vette be a 3-at, es a kuplung is erosen kopott volt.
Szinten a svajci hasznalat miatt ment el koran a stabilizator es a kipufogo.
Latszolag sok gondja ellenere megbizhato es nem kerul sokba.
Hidegen is megbizhatoan indul, bar ilyenkor illik 2-3 percig melegiteni indulas elott.
Hosszu tavu kozuti hasznalatnal (varosokkal, falukkal tarkitva) 6.5-ot fogyaszt. Varosban 9-10, de ha nagyon nyomom neki akar 12 is lehet. Autopalyan 120-130-nal 7-7.5, ha sietek (140-150 nem M-o-on) akkor 8.
Jol gyorsul, de akkor nagyon sokat fogyaszt. Inkabb a kenyelmes, nyomatekos haladast szereti. A valto is ehhez van igazitva, kulonosen az 5. sebesseg.
A belter egyszeru, funkcionalis. A hatso ulesek jol elorehajthatok, a kombi rakter padloja vegig vizszintes. Elsore hihetetlen meretu dolgok is belefernek. A rugoi elegge puhak (CD valtozat), nehez teher alatt elegge leul.
A felszereltseg (CD) nagyon boseges sok mai autohoz merten is: Allithato lampak (mar nem az), kodfenyszoro, szervo, ABS, Elektromos elso ablakok, Elektromosan allithato, futheto tukrok, tetoablak, futheto hatso szelvedo, meg ami nem jut eszembe...
Foleg hosszu belfoldi utakon, turazashoz, es egyeb aktiv sportok kiszolgalojanak es a csalad 2. (tartalek es bevasarlo) autojanak hasznaljuk.

Hibalista

- Vizpumpa 2x,
- Kuplung (ideje volt),
- Ablakmoso-szivattyu (ideje volt),
- Lampa-emelomotor (egesz lampatestet kellett volna cserelni 35-40e, inkabb kezzel allitom, ha telepakolom az autot),
- Kormanyszervo (sokaig jartam vele hibasan, lecserelve elektromosra),
- Vezermuszij (ismeretlen allapotban volt, inkabb csere, biztos-ami-biztos alapon),
- Elso stabilizator (eloregedett, eltort),
- Kipufogo (eloregedett, szetment),
- Akkumulator (meg a gyari volt benne),
- Gyertyak (1x), Olajcserek 10000km-enkent, Gumik, Izzok (nem sok).
-

Ide hordtam szervizbe

XIII. ker. Fay-Roppentyu sarkan (nem a porsche szalon, es nem a gumis oldalan)
Eredetileg egy oreg szaki dolgozott ott. A munka pontosan, idore, olcson kesz volt, szivesen vittem oda. 10 pontos volt.
Aztan masik szereloket vittek oda. Igenytelen munkat vegeztek, Atvertek, Draga alkatreszt szamlaztak es valami ocskat epitettek bele, ugy adtak at az autot, hogy olajsaros volt a kilincs, a kormany, az ules, es a pedalok. A szemem lattara toltottek tul az olajat, es megprobaltak bemagyarazni, hogy az ugy jo.
Kompressziomeres utan nem raktak vissza a gyertyara a gyujtokabelt.
Es a legjobb (?), hogy az egyik szerelo a szemem lattara nyitotta fel ugy a motorhaztetot, hogy arra kellett gondolnom, hogy masodallasban is ugy nyitogat autokat, hogy a tulaj nem adja hozzajarulasat.
Kerulje oket mindenki.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Baratnal szereltetem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1991
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Ilyesmit akarok, csak kicsit erosebbet.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

5évig 1.4 8 szelepes utána 1 éve 1.6 16 szelepes

Astra 1.4 8v VS 1.6 16V - 1995
2010.11.26 70000   3,3

Az elpusztíthatatlan caraván!

Astra 1.6 8v caraván - 1997
2008.11.19 80000   2,5

Eff Astra :)

Astra 1.4 GL - 1994
2014.06.26 22000   4,0

ÁR -ÉRTÉK ARÁNY BAJNOK

Astra 1.4 classic - 2002
2008.12.01 180000   3,5

"Forró" kívül-belul...

Astra 1.4 - 2001
1999.11.30 10000   1,0

"Idős", de nagyon jó autó!

Astra 1.4 GL - 1993
1999.11.30 30000   3,0

"Rozsdás" igavonó - visszasírom!

Astra 1.6i 8V 71LE - 1995
2012.11.03 160000   4,0

"A zastra" :)

Astra 1,4 44kw - 1998
2009.03.02 55000   3,0

"Volkswagen"

Astra 1.6 GL - 1993
1999.11.30 102000   3,0

(nem) "megbizható", unalmas, szerethetetlen

Astra C14NZ - 1993
1999.11.30 30000   2,2

1,6 ecotec avagy, ~3200 és megindul...

Astra 1,6 Ecotec X16XEL - 1996
1999.11.30 12000   3,5

1.4 GL c14nz

Astra 1.4i - 1995
1999.11.30 20000   1,0

1.6 GT - A tökéletes első autó

Astra 1,6 GT - 1992
1999.11.30 43000   -

1.6i GT - 4 henger, 8 szelep, de jó!

Astra 1.6 GT - FCC C16NZ - 1992
1999.11.30 30000   3,0

1.7 Dinamit

Astra 1.7 D GL - 1993
1999.11.30 82000   2,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 55

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)