A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,4 i classic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A”tönkretehetetlen”

Szöveges ítélet

2001 decemberében céges autóként került alám. 2003-ban elég olcsón megvettem. Nagyon bíztam benne, hogy végre lesz egy olyan autóm, amire nem költöm rá a gatyámat is. Ezt egy RENAULT 5 és egy FIAT PUNTO tulajdonosaként már megtettem. És nagyon bejött! Szegényke csak 60 LE, így hát nem egy gyorsulási bajnok, de talán nem is baj, hogy egy picit lenyugtatott (a renault 5-ös turbós volt). Kötelező szervizekre járt rendszeresen, a v.szíjat 90 ezernél kellet volna cserélni, de lecseréltettem 60 ezernél,mert állítólag el szokta tépni idő előtt.(szíjcsere szigorúan feszítőgörgővel együtt).
Na itt egy picit hibáztam, mert ki kellet volna cserélni ekkor a vízpumpát is(típus betegség) merthogy a szíj mögött van, így hát 65 ezernél szíj újra le, vízpumpa csere (3500ft) szíj vissza. Na azóta az autó HIBÁTLANUL működik és már 105.000 van benne( a Punto itt már atomjaira hullót). Ennyi megtett budapesti kilométer után még egy durvább koppanást se hallani a futómü felöl, ami a jó magyar utak állapotát figyelemben véve már már csoda.
A régi 8 szelepes Opel motorok tényleg széthajthatatlannak bizonyulnak. Sajna az újabb 16 szelepes ecotec motorokról már nem hallani ennyi jót.
A klíma hiánya miatt épp le szeretném cserélni szegénykét (a 60 le nem is igazán bírná a klímát), de szerintem az új is Opel lesz vagy Ford Focus, mert azt is nagyon dicsérik.
Szívem szerint egy japánba is bele ülnék, de szerintem nem a magyar utakra tervezték őket.
Röviden ennyi, aki egy megbízható, olcsón fent tartható autót akar venni, ami elviszi A pontból B pontba annak bátran ajánlom.

Hibalista

- -Vízpumpa (65.000 km) Kb.3500 ft

Ide hordtam szervizbe

Garis időszakban Schiller Opel. A munkát korrektül elvégezték, de sokat kellet várni és az autómat csak a munkafelvételig láttam.(1 picit bizalmatlan vagyok)

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Gari után: DRAZSÉ a mágus! Ő egy volt kollega és barát, nagyon olcsó, gyors, precíz és nincs számára javíthatatlan dolog, szinte minden típusban otthon van, és nagyon szereti a munkáját (szerintem ez nagyon fontos).

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Punto Következő autója? Opel vagy Ford
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)