1.6 GT - A tökéletes első autó
Szöveges ítélet
Sokat böngésztem a netet, mire ráleltem. Nagyon jó vételnek igérkezett. Ár-érték arányban a legjobb volt. 3 ajtó (nekem minek több), plüss belső, rádiós központizár riasztóval, CD rádió, napfénytető, sportkormány, és ülések. 1 fiatal srácnak első autónak tökéletes. Nem az az átlag fapados Astra. Az előző tulaj begázosította, így nekem már nem kellett. Persze most a csomi akkora mint egy szuzukié, de az is minek nekem.
Pár hónap használat után - miután AC pumpát cseréltem benne 70e-ért - azt hittem ráfáztam ezzel a vétellel, de 2 éves használat után azt mondom örülök annak, hogy megvettem. Mindig van vele valami, de viszonylag olcsón megúszom a dolgot. Nem egyszer hagyott már cserben, de a legtöbbről én tehetek, mert adott figyelmeztető jeleket, de én nem foglalkoztam vele. Opel betegségek - értem itt a kerékjárati ívek és a benzintöltőnyílás alatti rozsdásodást - nála is jelentkeznek, de minden évben le vannak kezelve, így nem rohad. Ha nem lenne gázos, a mai benzin árak mellett leenné a hajamat is. Igaz így többet megyek vele, úgyhogy ugyanott vagyok. Télen benzinhasználatra kényszerűltem és a 10 l bekajálta belőle simán, pedig gázból sem szokott ilyen éhes lenni melegebb időben.
Kényelmes. A haverok is elférnek benne. Horvátba is elvitt tavaly nyáron és vissza is hozott. Tuningolni is lehetne, de egy szegény informatikus nem igazán teheti meg. A 75 ló - ami benn volt mikor legördült a futószalagról - nem sok, de arra elég hogy az országúton haladjak vele. Azért autópályán is bírja a 150-es utazót és nem hangos, vagy instabil.
Szal én a hibái ellenére megszerettem az autót. Neki már lelke van. 14 éves - golyóérett csaj :)
U.I.: Fehér színe miatt sokan hiszik, hogy rendőr vagyok :D
Hibalista
- gyújtókábelek, gyertyák, elosztófedél 15e HUF
- benzinpumpa /legdrágább!/ 70e HUF
- vízpupma, vezérműszíj, feszítőgörgő 30e HUF
- összes szűrő (pollen, benzin) 4-5e HUF
- hátsó kipufogódob 25e HUF
- generátorfelujítás 20e HUF
- hengerfejtömítés (olaj-, szűrőcserével) 26e HUF
- + olajcserék, fékbetétcsere
- szorul a Km óra: 120-as tempónál is 80-at mér, de csak rá kell csapni a műszerfalra
- középső konzol világítás elromlott, de sötétben is megtalálom mi hol van
Ide hordtam szervizbe
ismerős, barát
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 43000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | majd egyszer: Focus I. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
