A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Astra (1991-2002)

Astra 1,6 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1.6 GT - A tökéletes első autó

Szöveges ítélet

Sokat böngésztem a netet, mire ráleltem. Nagyon jó vételnek igérkezett. Ár-érték arányban a legjobb volt. 3 ajtó (nekem minek több), plüss belső, rádiós központizár riasztóval, CD rádió, napfénytető, sportkormány, és ülések. 1 fiatal srácnak első autónak tökéletes. Nem az az átlag fapados Astra. Az előző tulaj begázosította, így nekem már nem kellett. Persze most a csomi akkora mint egy szuzukié, de az is minek nekem.
Pár hónap használat után - miután AC pumpát cseréltem benne 70e-ért - azt hittem ráfáztam ezzel a vétellel, de 2 éves használat után azt mondom örülök annak, hogy megvettem. Mindig van vele valami, de viszonylag olcsón megúszom a dolgot. Nem egyszer hagyott már cserben, de a legtöbbről én tehetek, mert adott figyelmeztető jeleket, de én nem foglalkoztam vele. Opel betegségek - értem itt a kerékjárati ívek és a benzintöltőnyílás alatti rozsdásodást - nála is jelentkeznek, de minden évben le vannak kezelve, így nem rohad. Ha nem lenne gázos, a mai benzin árak mellett leenné a hajamat is. Igaz így többet megyek vele, úgyhogy ugyanott vagyok. Télen benzinhasználatra kényszerűltem és a 10 l bekajálta belőle simán, pedig gázból sem szokott ilyen éhes lenni melegebb időben.
Kényelmes. A haverok is elférnek benne. Horvátba is elvitt tavaly nyáron és vissza is hozott. Tuningolni is lehetne, de egy szegény informatikus nem igazán teheti meg. A 75 ló - ami benn volt mikor legördült a futószalagról - nem sok, de arra elég hogy az országúton haladjak vele. Azért autópályán is bírja a 150-es utazót és nem hangos, vagy instabil.
Szal én a hibái ellenére megszerettem az autót. Neki már lelke van. 14 éves - golyóérett csaj :)

U.I.: Fehér színe miatt sokan hiszik, hogy rendőr vagyok :D

Hibalista

- gyújtókábelek, gyertyák, elosztófedél 15e HUF
- benzinpumpa /legdrágább!/ 70e HUF
- vízpupma, vezérműszíj, feszítőgörgő 30e HUF
- összes szűrő (pollen, benzin) 4-5e HUF
- hátsó kipufogódob 25e HUF
- generátorfelujítás 20e HUF
- hengerfejtömítés (olaj-, szűrőcserével) 26e HUF
- + olajcserék, fékbetétcsere
- szorul a Km óra: 120-as tempónál is 80-at mér, de csak rá kell csapni a műszerfalra
- középső konzol világítás elromlott, de sötétben is megtalálom mi hol van

Ide hordtam szervizbe

ismerős, barát

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 174000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? majd egyszer: Focus I.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Astra 1991 (1998 - 2003)

További ítéletek (819 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)