A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Ascona (1981-1988)

Ascona 1.6 N 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó a vétel

Szöveges ítélet

Nem volt tervben, hogy megveszem. Csak unaloműzésként böngésztem a Képes Autó Expresszt, "nézzük meg" alapon néztem meg, de bizony lefoglalóztam. Nem találtam hibát benne, még az elvárt rozsda is elmaradt. Egyébként a sárvédőívekhez azóta sem kellett hozzányúlni (titok: a sárvédőív belső oldalát kemény szörű műanyag kefével kéthetente meg kell dörzsölni).
Napi használatban van, leginkább a fővárosi körülménytelenségek között, dinamikusan vezetve. Soha nem félek, hogy nem indul, vagy ilyesmi.
Extra kényelmes, sőt, a mai középkonzolokat elnézve, kipróbálva kifejezetten tágas, nem okoz gondot egy horvátországi nyaralás, vagy egy vidéki út - még öltönyben sem.
Mindenki hitetlenkedik, hogy ilyen korában is milyen megbízható - a hibalista ellenére. A költségek sem verik földhöz a családot, értékvesztése 0, asszem erre mondják, hogy aranybánya. Hülye Need for Speed agyammal vezetve mindíg rádöbbenek, hogy teljesen egyenértékű a mai kommersz 1.4-1.6 autókkal, ráadásul férfiasan kezelendő - már csak a hátsókerékhajtás hiányzik... Nagyon baráti a nyomatékgörbe, gyakorlatilag végig rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű pávör.
Amiért a legnagyobb tisztelet neki: vele építettem fel a házam, többször túlterhelve, mindent belegyömöszölve - és még mindíg használható akár színházba elvivőkeként (volt bizony esküvői autó is, mint a képen látszik).
Csak azért cserélem le, mert korosságából adódóan nem látták el lufirengeteggel - és egyre inkább a biztonság kerül az első helyre. Más, extrátlan autóra - de akár extrátlan új autóra is - cserélni teljesen felesleges.
Ráadásul könnyűfém felnijeivel, igazi autó formájával a szememnek kifejezetten szép.

2007.07.21.
Második autóként bármikor számíthatok rá! A vizsgán, zöldkártyán még mindig hiba nélkül megy át.
Miután egyre kevesebb van belőle, most már a Jürgenwagen - ´99 Luftballonz - youngtimer hangulatot sugározza, ami pl. a kollégáimból üdvrivalgást csalt ki, amikor először meglátták. :)

Hibalista

- Első csapágy - 10E
- Vezérműtengely + himbák (hengerfej teljes felújítása) - 100E
- Termosztát 2x - 5-5E
- Kormányösszekötő gömbcsukló - 5E
- Kuplungbowden - 2E
- Hűtőventilátor gomba miatt eldurrant hűtő - 10E (bontott)
- Ablaktörlő motor - 1E (bontott)
- Olajteknő tömítés (számtalanszor) - össz. 10E
- önindító felújítás - 4E

Ide hordtam szervizbe

Én - félig-meddig gondos, mindíg akkor ér rá, amikor én is :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Komolyabb szerelések: különböző szervizek

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1985
Kényelem (8) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 225000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Bogár Következő autója? Alfa 146 1.6 TS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Ascona 1981 (1984 - 1985)

További ítéletek (60 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)