Megbízható jó barát és kiváló útitárs
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem az autót! Nagyon masszív, strapabíró autó. A motor kitünő, nagyon nyomatékos, a gyári motor csak 60LE, de azt érezni lehet (én még tettem hozzá egy pár lovacskát némi módosításokkal), nem egyszer sokkal újabb autókkal szemben nyertem gyorsulási versenyt. Orrmotor, hátsókerék hajtás, 2 ajtó: az ideális autó. Megjegyezném, hogy a motornál fontosabb javítások nem voltak és a mostani kb 462000 km-nél és 29 évesen is autópályára lehet vele szállni és akár párezer km-t elautózni, még mindig bírja a 150-160-as tempót.
Hibalista
- Kupplungkábel 167000 km-nél
- Elektronikus gyújtást szereltem 188000 km-nél
- Kupplungtárcsa 390000 km-nél
- Fékbetét csere elöl/hátul többször is az évek során
- Üzemanyagtartály kirozsdázott, bontóból vettem mást
- Restaurálás 406000 km-nél (lemezmunka, festés, de motorjavításra nem volt szükség!)
Ide hordtam szervizbe
Édesapám
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1977 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 320000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | jelenleg Ford Focus Turnier 1,8TDI gazdaságosabb, az Asconát szívesebben vezetem |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
