A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Antara (2011)

Antara 2,2 CDTI 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Antara: együttélés szerelem nélkül…

Szöveges ítélet

Írtam már egy értékelést ezen 2012-es Antara 2.2 CDTI 4WD elődjéről, ami szintén Antara, egy 2007-es kétliteres autó volt…Jöjjön most az újabb modell.
Nézzük mi változott:
Öregedtem négy évet, ez tuti. Mi tuti még?
Az ötből hat sebesség,
A 150 paciból 164,
A 9.2-es fogyasztásból 8.6,
Az ezüstmetálból fekete lett.

Tényszerűen ennyi.
Azt nem gondoltam, hogy az előző modell idegesítő részecskeszűrő-égetés-környezetvédelem borzalmat lehet még fokozni. Az újabb modell sűrűbben és teljesen váratlanul kezdett égetésbe.
Ki nem írta, de rángatott, és felvitte a fogyasztását. min 20, max 35 percig tartott a vergődés…
Ezt nem szerettem, de nem lehet minden tökéletes. Ezt a mondatot időnként el kellett mondanom és így minden OK volt.
46000 km 2,5 év alatt. Soha nem hagyott cserben.
Szervizben azért megfordultam párszor, és az Opel Gombossal még elégedett is voltam.
Az égetés mellett volt még egy szívfájdalmam, ezt az tudja átérezni akinek volt a régebbi Antarája.
A navigációt letették a középkonzol aljára, egy szinte láthatatlan helyre. A régi Antarán felül volt és egyben volt a fed. comp és a navi. Az új modellen szétválasztották, a navit száműzték lentre a fedcomp egy kisebb kijelzővel maradt felül.
Az anyja biztos csuklott annak, aki ezt tette, én szidtam mint a bokrot.
Jó-jó gyerekkoromban nem kergettek azt asztal körül, ha nem volt navigáció az autómban, de azért mégis vannak dolgok amit nem illik…
Bach koncerten pókerezni, futballmeccsen bírót verni, még-még elmegy. Na de ki volt az a barom aki letette a pinyőbe a képernyőt?
A 19-es gyári kerekek sokat dobtak a pacekunkon, de gumivásárlásnál meg kellett fizetni a szépségért. A fekete testen jól mutatott a króm díszítés, ez elég ritka az Antaránál.
Fék rendben, olajfogyás nulla, bi-xenon esőben is OK.
Esőérzékelős törlés van, a lapátok túlélték garázs nélkül is a mínusz 30 fokos telet.
Ülésfűtés három fokozatú, nem volt rá panasz…
2,5 év után eladtam, beleszerettem a Santa Fébe…
Összesen 6.5 év Opel Antara. Szép volt, de pont elég volt.
Nagyon sok autóm volt már, de Opel csak ez a két Antara.
Jó szívvel fogok emlékezni rájuk, csak a részecskeszűrőt ne emlegesse senki…

Hibalista

- Karter olajszivárgás - Turbónyomás szelep - indításgátló-asszisztens relé

Ide hordtam szervizbe

Opel Gombos

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 46000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Antara 2.0 CDTI 4WD Következő autója? Santa Fe 2.2 CRDI 4WD
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Antara 2011

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)