A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Antara (2006-2010)

Antara 2.0 CDTI 4*4 Cosmo 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető, megbízható családi utazós SUV

Szöveges ítélet

Az autót hosszas keresgélés után találtam Jászberényben, egy kedves ottani vállalkozó felesége járt vele, oda hordta a helyi márkaszervizbe. Néztem Sorentot (KIA), X3-at (BMW), Volvo-t (XC60), végül ezt hoztam el jó szívvel. Szervizkönyves, törésmentes, mindenhol körbemértük és utánajártam, a futott km tényleg 98k volt. Full extra, a Cosmo felszereltségből egyedül az automata váltó és a színes kijelzős navi hiányzik. Mondjuk nekem nem. Ezen kívül elektromosan behajló tükrök, precíz parkradar, ülésfűtés, tempomat, automata 4 kerék, napfénytető (must have!), FlexFix csomag, 18-as kerekek, bi-xenon, esőérzékelő, rengeteg légzsák és nagyon szuper törésteszt. A dízel VM Motori fejlesztés, de koreai gyártás: aki azt hiszi hogy ez baj, inkább örüljön, ugyanez a motor került : Chevy, Hyundai, Kia, Opel, stb. modellekbe, nem ritka a 250-350 ezres futás. Sajnos a váltó csak 5 sebességes, de cserébe már 40-50-nél elbírja a 4.-et, ha ez vkinek szempont...:-) Az autó tekintélyt parancsoló méretű, olyan szép mint egy szobor :-) , sötét homokszínű, króm csak ízléssel, tényleg nagyon masszív. Igazából a legfőbb erénye az utazás télen-nyáron. Gyerekek imádják, tökéletes kilátás van belőle, nagy beltér, a hátsó traktus is bővelkedik térben, szinte bármi befér.Nagyon stabil, futómű pont kellően feszes és jó indulatú, tényleg csak forszírozva csúszik meg, az íveket példásan tartja, rezzenéstelenül fut pályán, főúton, nem billeg mint az amerikai terepjárók nagy része. Értelmes tempóval kivihető földútra is, kellően ügyes, de ez akkor is egy SUV. A Fábiánhoz hordom, mindent korrektül és pontosan végeznek el, így a vezérléscserét is ők oldották meg, de az olajcserét is náluk végeztetem el, én nem bízom a véletlenre, 10.000-nél kap mindig nagyon jó minőségűt mindenből(olaj, szűrők). Megbízható, otthonos, mindannyian beférünk, csomagok is bőven, temérdek hely van benne. Városban is ügyes, a parkradar kötelező és remekül funkcionál, tényleg tökéletes. A dízel kellően nyomatékos (150 ló és 320Nm), 90-120 között 6,5-8,5 130 felett ez erősen emelkedik, mert magas építésű és az önsúlya 1880kg. Ez ugye nem egy GT, ellenben mindenevő, de pályán is szépen tartja a 140-160-at ha kell, nem hangos. Úthibákat ügyesen kirugózza, szépen gyorsul, a fékek teljesen megfelelőek, jól adagolhatóak. Az egyetlen furcsaság, hogy a C Vectrára hazaj néhol még a beltér, ezért a műanyagok még nem azok a puha, rücsis prémium anyagok, mint az Insigniában, de minden működik, kézre áll, megbízhatóan Opeles. Akár színházba mész, akár egy falusi lovardába, sehol nem vallasz vele szégyent, mégsem harsány és felvágós mint egy GL Merci vagy egy X5-ös, az ára jó és minden extra benne van, az előzőekkel szemben nem viszi el a fenntartás a megtakarításaidat. Nekem tényleg nagyon bevált. Várom az utódját, hátha egy jó minőségű változat jön, akkor vagy azt, vagy esetleg egy KIA-t választok próba után. A Chevy verziónál minőségibb és jobb az Antara, kipróbáltam. A Chevy Captiva kormánya halott és nyúlós, hiába kényelmesebb, olyan mint egy busz. Igaz, hosszabb is, de nálam ez nem volt előny. Ajánlom mindenkinek az Antarát, jól összerakott, jó futóművű, kényelmes és jól vezethető, szerethető, biztonságos behemót :-) Méretre a Quashqai és az XC 90 között van, de a Quashqainál/ASX-nél nagyobb és igényesebb, a Volvonál szerencsére kisebb, de kezesebb és ez a méret is bőven elég.

Hibalista

- Igazából semmi, apróságok: antenna elhagyta magát, kapott újat, ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Opel Fábián (Budaörs)Korrektek, segítőkészek, pontosak, rugalmasak. Az utcáról estem be kvázi és ügyfélként kezelnek, nem fogott ki rajtuk semmi. Köszönöm a Fábián szervizes kollégáinak a segítséget, információt, ajánlásokat, bátran le merem náluk adni az autót akármilyen javításra.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Opel Hering-Jászberény nem én hordtam oda az autót, de olyan stílusban és olyan flegmán ráztak le, és kezdték el az előző tulajra kenni a felelősséget, hogy SOHA nem vinnék hozzájuk autót. Az egyetlen dolog az volt amivel kompenzálták volna a fals kötelező nagyszervizt, hogy autózzak le hozzájuk (saját ktsg. oda-vissza) és nem számolnak fel munkadíjat...(120k volt az ajánlatuk anyagáron, ez ráadásul a legrosszabb ajánlat volt, mert mások mind jobbat adtak)Az előírt csere 80.000km vagy 6 év (!!!) eszkaláltam az Opel magyarországi főképviselete felé, erre kifejezetten bátorítottak a Fábiánnál ás az Interatnál is. Eddig a forgalmazó/képviselet nagyon korrekt, azonnal elkezdtek foglalkozni az üggyel. A félreértések miatt leírnék ide még vmit: Az autó szervizkönyve igazoló dokumentum. Garancia arra, hogy az elvárható, gyár által előírt kötelező szervizeket elvégezték, a szükséges forgó-kopó alkatrészek cseréje és karbantartása megtörtént, az autó megbízható és igazoltan, előírásnak megfelelően karbantartották. Ha a szervizkönyvbe bepecsételik a 30-60-90-ezres szervizeket-ez visszakövethető, az Opelnek van elektronikus szerviz nyilvántartása-akkor az garantálja hogy mindent elvégeztek. Erre nem kifogás, hogy az autó már nem garanciális. Példának okáért a vezérléscserénél én pluszban cseréltettem a vízpumpát+termosztátot is(+40000HUF), mert ajánlott és ez nem volt számomra kérdés. Ha a szerviz nem végzi el 6 éves korban, sőt 80.000-nél sem a kötelező vezérléscserét(az opel.hu-n ingyen letölthető a User Manual, benne a kötelezően előírt szervizekkel), illetve ha a tulaj nem kéri, akkor a szerviz nem pecsételheti be a nagyszervizt, hiszen az előírás szerinti kötelező alkatrészcserék nem történtek meg. Egyrészt megtévesztő, másrészt valótlan a szervizkönyvben állított nagyszerviz megléte. Ez pedig mit jelent? Azt, hogy nem tartják be a gyári előírást, a szakszerviz ezt tudja, de nem tesz semmit, sőt, emellett még be is pecsételi. A következő tulajdonosnak pedig rejtett költség, garantáltan..

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 3-as, 5-ös BMW Következő autója? Opel vagy Kia, esetleg Volvo XC90
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Antara 2006 (2006)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)