A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Antara (2006-2010)

Antara 2.0 Diesel Enjoy Plus  

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Fejlődésben visszamaradt.....

Szöveges ítélet

Osztom az előttem szólók véleményét, egy nagy, viszonylag kinéz valahogy családi autó, megbízhatóan működő, észrevétlen 4 kerék hajtással, jó fűtéssel, bőséges nyomatékkal....de semmi kirobban érzelem, nagy karakter, amiért emlékezni fogok rá. Szóval összességében rendben van, soha nem hagyott ott sehol, de ennyi pénzért legközelebb másra voksolok.
Legbosszantóbb eleme a váltó, valóban hiányzik a 6. és valahogy az áttételezés sem ideális. Persze ez a fogyasztáson is látszik, míg működött a fedélzeti compter, 8,3 átlagot mutatott, ami inkább 9-10 között lehetett. Autópályán pedig ..... A fedélzeti "computer" a 90-es éveket idézi, az akkori Vectrámban ugyanez a Foxbase-ben írt igénytelen, monochrome verzió ketyegett. Sajnos időnként vagy az összes tankolás vagy az összes km adatot elveszti, így az életkorra eső átlagfogyasztás értelmezhetetlen... Szervíz csak hümmög....
A műbőr-szövet kombó vezető oldalon 40ekm-nél 2 év után elkeztett fesleni.
Kedvencem az izzócsere..... átlagban 2 havonta legalább egy izzó az elején kiég (bármit teszek bele) és az izzócsere ugye a lámpatest teljes kibontásával, a fél hűtőmaszk leszerelésével oldható meg.... csavarnyúzó, 10-eskulcs....patentok hullanak a sötétben, törnek....könyékig retkesen.
Kicsit korainak ítéltem 20e után a kormány persely kotyogást, 40e-nél a hátsó lengéscsillapitó cserét..... meg a kerékelfordulás érzékelő hibáját ( ESP,ABS,4WD...) Ez utóbbi kellemetlen meglepetésként egyenesítette ki a körforgalmat, bár jobban örültem volna ha a hibás működés helyett a tudományos rendszer kikapcsol és csak a visszajelző jelzi diszkréten a hibát.
Szerintem a fék kicsit alulméretezett az autóhoz, normál körülmények között OK, de pl az Alpok szerpentinjein egy idő után túlmelegszik, csökken a fékhatás, dobog-zörög....
Szóval ennyiért van jobb vétel is

Hibalista

- Első izzók - kéthavonta - Fedélzeti "computer" - kormánycsapágy - futómű kotyogás - hátsó lengéscsillapitó - kerékforgásérzékelő - -

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervízek Elsőre szinte sohasem sikerül..... ha a kötelező átviszgáláson és az olajcserén kívül másra is szükség volt, akkor a javitás elsőre sohasem sikerült, bár a jóindulat megvolt..... ezt tudjuk be inkább a válság készletminimalizáló kényszerének :)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2010
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Xtrail Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Antara 2006 (2006)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)