A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Ampera (2011)

Ampera e-pioneer 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindennapokra soha rosszabbat

Szöveges ítélet

Az előttem szólóval nem értek egyet. Ezt az autót nem pályázásra kell venni, hanem munkába járásra. Tegye fel a kezét, akinek nem elég a napi 60km hatótáv, tisztán elektromos üzemmódban. Aki feltette, az ne vegye meg. Vissza a jövőbe forma, és maga az érzés is. Mi a nyaralást is ezzel oldjuk meg, nyugodtan, csendesen tartja a 150 km/h utazótempót benzinmotorral is. Természetesen a "tart" üzemmódban. Ilyenkor a fogyasztása 5,5 l/100 km, a komforthoz képest ez teljesen rendben van. Csendesebb mint a BMW, ilyen tekintetben még jobb is. Néha megszólal a benzinmotor, de ült valaki Priusban? Na az százszor rosszabb. A klíma is 360V-os elektromotorral működik, állóhelyzetben sincs vita a hőfokról. Ha csak kiszállsz pár percre és asszony/gyerek marad, nem kapcsolod ki a kocsit és nem főnek meg. Minimális energiát használ. A fűtés viszont iszonyatosan eszi az áramot, mert nem a klímával oldották meg, hanem fűtőszállal, gratula...
Vezetési élmény nulla, majd elalszol, nem történik semmi. Viszont alul vannak az akkuk, így remekül fordul, és nagyon stabil, a retek Energy Savereken is.
3 tagú családként elférünk benne, nem kívánok mást venni. Egy év után is az akku ugyanazt tudja, pedig már lejárt a garancia. Nincs fékbetét/motorolaj meg a többi csere, mert a megtett 15000km alatt a benzinmotor 2000km-t ment. Majd 2. évben cserélem az olajat és a szűrőket. Viszont pollenszűrőt nem árt 5000km-ként cserélni, kb. 2000 Ft.
A töltése 2 fokozatban állítható, 4 óra, és 8 óra. Normális földelés nélkül a 4 óra felejtős, én estétől reggelig a lassabb 8 órással töltöm, de volt már példa a 4 órás töltésre is. Az autó kiírja pontosan! mikor lesz feltöltve. És ha áramszünet lenne, akkor is el lehet vele menni (Tesla, Leaf)
Ami fáj: nincs belülről behajtható tükör, esőérzékelős ablaktörlő, távolságtartó tempomat. Ezek 2013-tól jöttek.
Összegezve: pályázni BMW/Audi, városozni és nyaralni menni csak úgy: Ampera.

Hibalista

- - engem zavart a fékek lógása, új fékcsapok elöl hátul, új féknyereg tartók helyett esztergályos megoldotta.

Ide hordtam szervizbe

Opel Duna, Karcsi

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én, váltóolaj csere, fékek

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 145000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? E39 530DA M 2002 Következő autója? elektromos
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Ampera 2011

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)