A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Ampera (2011)

Ampera e-Pioneer 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha teheted, most vedd meg! Imádni fogod!

Szöveges ítélet

Mivel olyan szerencsés vagyok, hogy ilyen autóval közlekedek egy ideje, és mivel sok hülyeséget leírtak már vele kapcsolatban, ezért én is ide vésném a saját tapasztalataimat! Annál is inkább, mivel Hollandiában elég sok ilyen autó került forgalomba, amiknek most fut ki a garanciája, és az eredeti 15 milliós vételár (nálunk volt ennyi, mert ez egy gazdag ország...) éppen harmadáért vagy az alatt ki lehet fogni egy-egy szép és jó példányt. Aki kimegy érte, még ügyesebben és olcsóbban válogathat. És ha ezt olvassa, miközben döntés előtt áll, én részemről nyugodt szívvel ajánlom, mert ez egy baromi jól összerakott autó! Már ha arra használják, amire való: 70-80% városban és minden nap van lehetőség tölteni (mármint árammal).
Elég sokáig jártam Budapesten céges olajkályhákkal, az utolsó egy 2.0 TDCI Ford volt, amit bizony az örök vadászmezőkre küldött 8 évesen a városi használat. Az álmoskönyv szerint nem szerencsés, ha az üzemanyagrendszerben fém forgácsok vannak... Ebben egyszer csak lettek. Plusz turbót is illett volna már javítgatni, részecskeszűrőt még kitisztogatták valahogy, de sose volt már az igazi... Elég volt.
Jött a Prius, amit 4 hónap után egy szép 13-i napon elloptak... Sajnos abból túl sok a taxi (kell az olcsó alkatrész), az Ampera-ból meg egy se!!! Miért? Mert 4 személyes! Ez is közrejátszott a választásban, meg mert közben már a Priust is kezdtem megszeretni, nézegettük, mi lenne alternatíva. Sok nem volt... :-) Pláne, ha az ember Plug-In-t szeretne.
Már a forma is szerelem volt első látásra, feketében, fehérben és bordóban is nagyon szép. Nekem fekete lett, szerintem az a legszebb. Ülései nagyon kényelmesek, pláne a Prius lehetetlenül rövid ülőlapja után. Kormányszöge kicsit amerikai, de hát ez egy Detroiti autó, bármilyen jelvény van rajta. Ja, ami nagyon fontos: alig olcsóbban vannak eladó darabok a Chevrolet Volt változatból is (európai model, forgalmazták úgy is, dehát a Chevrolet ugye kivonult)! Aki megveszi, egy valamivel kalkuláljon: NINCS magyarországi szerviz, a Duna már nem rendelhet alkatrészt hozzá, ha elromlik valami komoly dolog benne, akkor tréler, és irány Bécs.... Nem hiszem, hogy így megéri az a pár százezer különbözet.
Fogyasztás: hét közben minden nap töltöm, a hozzá adott töltővel a céges mélygarázsban egy sima 16A-es konnektort vezettünk ki. 4,5 óra a töltési idő nulláról, légkondival használom, rádió is szól, és normál autóként használom, viszonylag dinamikus vezetéssel. 60-65 kilométer az elektromos hatótávom. Árban kb. 1.3 liter benzin így a 100 km-re vetített fogyasztás...
Ha hosszabb távra kell mennem, országúti tempónál, csak benzint fogyasztva 4,5-5 liter az átlag, autópályán 140-es tempomattal 6,1...
Megérdemli a jó gumikat, pláne a kis gördülési ellenállásút, nekem Good Year Efficient Grip Performance van rajta, és a választás nagyon jó volt! Csendes, kényelmes, jól tapad, vízen meg kimondottan jól viselkedik!

Ja, még valami: baromira megbámulják (zöld rendszámos UFO, Opel jelvénnyel...ezmiez???), és elég sűrűn kérdezgetnek róla (parkolóban, nyitott ablakon átkiabálva...stb.), szóval aki ezt nem szereti, ne vegyen ilyet! Amúgy mindenki más: bátran, nem fog csalódni!

Hibalista

- Külső tökrök be voltak "ragadva", nem lehetett behajtani. Gondolom, Hollandiában nem szokás... Megoldottam.

Ide hordtam szervizbe

Opel Duna, máshol nincs vizsgázott szerelő! Csak átvizsgálás volt, tapasztalat pozitív!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző autója? Prius Következő autója? valami elektromos
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Ampera 2011

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)