Varrógép
Szöveges ítélet
2008 márciusában vásároltam meg az akkor 2,5 éves autót egy márkakereskedőtől. Az első tulaj lecserélte egy merivára, ráadásul a közelben lakott, így nem vettem zsákbamacskát. A kis motor miatt nem kellett senkinek, le volt akciózva, ráadásul pofátlanul alkudtam, végül annyiért jutottam hozzá, amiért egy 8-10 éves közép-kategóriás, bizonytalan előéletű kocsit lehet kapni. Többek szerint az autó egy kakukktojás, mert a fantasy nem került 1000-es motorral forgalomba; így valami sonderangebot lehetett anno, de majd utánanézek alaposabban. A kis ezres nem éppen egy erőbajnok, 60Le mindössze, kicsit kevés a tömegéhez, ráadásul gázadáskor hangos, mint egy varrógép. Őszintén szólva nem értem, miért került ez a motor az Agilába, a nagy légellenállás miatt közel ugyanannyit eszik, mint az 1,2-es, csak gyengébb 15 pacival... Az előzést kétszer is meggondolom vele, az érdi (és bármilyen) emelkedő dinamikus lassulást eredményez :). A futómú kemény, pattogós, teherrel már jóval szelidebb az agila. A kocsi rövid, vasúti kereszteződésben, különféle akadályokon bukdácsol. A rossz utak miatt a jobb első utánfutása még határértéken belül van, de sajnos nem állítható, max. a bal oldalt lehetne hozzáigazítani, de ki tudja, lehet hogy azzal is elkapok egy kátyút, és pont jó lesz :D! Van elektromos tükör, ablakemelő, központi zár, szervó, fényszórómagasság, stb., egész korrekt az elektromos csomag. Az ajtóborítás igazi tesco-gazdaságos érzés, az egész egy műanyag, mutatóban rajta egy tenyérnyi helyen szövettel. A műszerfal és a középkonzol plasztikjával még megbarátkoztam, de hogy ezt miért kellett? Az 1200-s lada műbőr ajtóborítása ehhez képest egy esztétikai élmény! Hasonlóan ratyi a kesztyűtartó ajtaja, ami túl azon, hogy nem illeszkedik pontosan a rekeszhez, azt a benyomást kelti, mintha Mekk Elek tejfölöspohárból rakta volna össze. A belső műanyagok egyébként menet közben zörögnek, pláne, ha a számtalan rekeszbe még pakol is az ember. Tényleg sok kis rekesz van, nekem sikerült egyszer közel fél órát elszórakoznom a mobilom keresgélésével, ami menet közben elgurult valahova :) ... Az üléspozíció kényelmes, jó a kilátás, nagy a fejtér, a hátsó üléseket ledöntve nagy a hely és kényelmesen is lehet pakolni. Hátul is kényelmes egy átlagos felnőttnek. A családi menetekhez viszont kerítenem kellett egy tetőboxot, felhajtott ülésekkel a csomagtér az előző autóm 510 literéhez képest egy lepkefing (nagybevásárláshoz azért elegendő, ha nem viszem a babakocsit). Külsőleg egy fokkal jobb mint a wagonR. Szerintem a lökhárítók szebbek, ennél a szériánál színre fújtak, a rendszámtábla is a hátsó ajtón kialakított helyre kerülhet, elöl pedig a hosszú krómozott léc a hűtőmaszkon kifejezetten jól áll az amúgy tömzsi kis autónak.
Hibalista
- semmit nem kellett rajta javítani, csak az éves szervízre vittem el eleddig, az 24 ezerbe volt...aztán visszavittem 2000 km múlva, amikor a kijelzőn megjelent a szervízintervallum figyelmeztetés-amit nem állítottak be.
Ide hordtam szervizbe
Opel Kiss-Gerencsér, Keszthely
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 37000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 13000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 19 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
