A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Opel » Agila (2000-2007)

Agila 1.2 16V CLUB Z12Xe 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Az első új autóm megbizható, de a derekam....jaj..

Szöveges ítélet

Én 100kg.vagyok és nekem kényelmetlen az ülése kissé (Próbáltam a meriváét nekem az sem volt jobb)kemény.Fürge autó.50.000-nél volt a 4 év utáni műszaki vizsga azt mondta a szerelő, hogy alig lehet észrevenni a fékeken kopást.Közepes utánfutót használok (1.07x2.12m )és volt,hogy homokkőt szállítottam vele hosszú távon 90-el éppen, hogy le nem csurgott róla a kő de szépen húzta, s a fogyasztása 1 literrel volt több. Pillanatok alatt a hátsó ülések lehajthatók, jól tudok pakolni benne és az osztott hátsó ülések is hasznosak. A hátsó ülést lehajtva és az anyósülést hátrahajtva 2.7 m-es hosszú faanyagot is befogad. Megbízható, kis helyen fordul, 50 km/ó -t elhagyva rakom az 5.sebességet.
A vezető ülés kényelmetlen sehogyan sem jó a derekamnak. Eléggé hátratolom 171cm.vagyok, de a mögöttem ülő felnőt nem panaszkodik. Amit vételkor pluszba kértem: +2 hangszóró a hátsók feje fölé 11.500, riasztó 40.000, vonóhorog 43.000, oldalvédő díszcsík 18.000 , magnós rádió 38.000.
Így 2.450.000 ft.volt. Minden évben cseréltem a levegőszűrőt 500 ft, olajszűrőt 800 ft. olajat 5000 forint.

Több autót klíma nélkül nem veszek!!!!!! A fő gond a nyári meleg.
Azt vettem észre, hogy a venttillátor elkezdett fütyölni szinte mindegyik állásba- szerelő spriccelt oda valami anyagot és megszünt.65.000-nél megvizsgáltattam a fékeket-minden jó a betétek alig koptak.A kocsi megvásárlásakor rögtön vettem 4 téligumit összesen 42.000 ft. voltés még mindig szerintem 2.5 évig minimum nem kell vennem se nyárit se télit.
A ventillátor álltal befujt levegő mennyisége erősen lecsökkent, rájöttem, hogy a pollenszűrő az oka- szakszervízbe a csere 7.000 lett volna én kiszedtem levegővel átfuvattam , visszaraktam, tökéletes, évente egyszer megcsinálom, nem került egy forintba sem, nem értem miért kell kicserélni. Kezdetben 8 litert evett de fokozatosan csökkent most 6.7-7 liter az átlag.
2017 február van :továbbra is minden novemberben olajszűrő (2000 ft) motorolaj (4776 ft) csere +két évente levegő szűrő 1730 ft.
7 év után kellett venni 4 matador gumit ára összesen 33600 ft. - nem azért mert elkoptak volna de már a 2-4 centis hajszál repedéseket mutatta a természetes elöregedés miatt és 4 száva gumit is összesen 30500 ft hogy komplett téli-nyári csere meglegyen. Meguntam a gumiszereltetéses cseréket ezért vettem 4 felnit használtan összesen 24000 ft.
14 éves az autó de minden novemberben olajcsere olajszűrő csere, de a két olajcsere között egy csepp olajat még sohasem kellett beleönteni.
140 ezernél még nincs hangja a vezérműláncnak a szerelő szerint.

Hibalista

- novemberben vettem és 1-2 hónapra rá reggel nem indult el a blendixet cserélték garanciába. (Azt mondták víz került bele és lefagyott?!)A riasztót kellet még újra programozni vagy indítani mert kicsit megbolondult, de lehet, hogy ebben én is "bűnös" voltam. Azóta még biztosíték vagy izzó csere sem volt. - 60.000 km-nél 5 éves korára reggel az önindítózás 7-8 kísérletére tudtam beindítani. A munkahelyem mellett van egy szervíz -olcsóbb bizonyára mint a szakszervíz, és ismerősök is a fiúk-oda vittem. Konpjuterrel megvizsgálták és kicserélték a felső holtponti jeladót- nem jött be másnap az alsó holtpontit, de lehet, hogy fordított volt a sorrend, 8 és 12 ezer körül volt.Később egy fényszóró égőt majd a helyzetjelző égőt kellett cserélni. A Váltóban az olajat 30.000-nél kellet volna cserélni ez 68.000-nél volt, de a szerelő szerint tiszta volt.A költsége 4.000 forint volt. - - 2015 őszén műszaki vizsga miatt féktárcsa+fékbetétek+lengőkar+fékcső = alkatrész bruttó 27779+munkadíj (4,5 órával) 19431 ft.

Ide hordtam szervizbe

Opel Kaposvár. Rugalmasak, udvariasak, le a kalappal.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Csak azért mert nem találták el elsőre, hogy alsó vagy felső holtponti jeladó volt a bűnös, és mind a kettőt kellett fizetnem.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 14 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 140000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? cseppkadett Következő autója? tetszik a duster vagy a skodák is jók.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Opel Agila 2000 (2004 - 2007)

További ítéletek (31 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)