A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Oltcit » Club

11R 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

OLTeniai CITroen

Szöveges ítélet

1989tavaszán egy garfitszürke bels? színvilágú t?zpiros autó gördült ki a craiovai gyárkapun és megállt el?ttem.Vezet?je kiszállt és átadta a kulcsokat,gratulált,jó utat kívánt és távozott.Így zajlott le,a körülményekhez képest tulajdonképpen egy álomautó átadása.Neve:Oltcit CLUB 11R.
Sokan a Citroen Visa másának gondolták,pedig egy teljesen különálló típus volt,a 80-as évek elejére jellemz? Citroenes sajátosságokkal:négyhengeres boxer motor légh?téssel,els? kerekekre ható kézifék,a féltengely bels? végére illesztett h?tött els? tárcsafék,hátsó tárcsafék,egyküll?s kormánykerék,
ergonómikus m?szerfal szatelit vezérl?-blokkokkal,torziós rugózás el?l-hátul.Oldalról nézve mintha a CX els? része jelenne meg, hátul pedig az els?nél keskenyebb nyomtáv mindenképpen amaz jellegzetesége.Nyugati exportra(micsoda kifejezés) is gyártottak bel?le Citroen Axel néven.Ezeket 1300-as motorral és 5 fokozatú sebváltóval szerelték
Méretéb?l adódóan kisautóról van szó,nem túl nagy csomagtartóval,kissé sz?kös hátsó térrel,el?l viszont meglep?en kényelmes ülésekkel.Min?ségével,hogy úgy mondjam nem volt baj.Maga az autó egyben volt,nem akart szétesni még az id?sebb példányok sem(ellentétben a Daciakkal).Volt viszont benne egy-két rizikó tényez?( á la orosz rulett):a két vezérm?szíj közül az egyik néha elszakadt.Akinek szerencséje volt,annak az els? félévben.Ennyi volt ugyanis a garancia,illetve 6000 km,de ezt ennyi id? alatt úgysem lehetett megfutni a havi 20 literes benzin adagból.A másik néha el?forduló hiba a vezérm?tengely megkopása.Nekem mindezek kimaradtak,viszont Cegléd magasságában kb 130-as tempónál a ferodo cafatokban röpült le a kuplungtárcsáról.
Érdekes módon a Daciak korai féltengely kopása nem jelentkezett egyik Oltciten sem,dacára a féltengelyen keresztüli fékezésnek.
1129 kbcm-es motorja 54 lóer?s volt,hat és feles átlagfogyasztással lepett meg,igaz,hogy a gázpedálra csupán gondoltunk,nemhogy ráléptünk volna.
Szép volt,(majdnem) jó volt,de a javítás után fél évvel elváltak útjaink.

Hibalista

- kuplungtárcsa csere

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? utána kispolszki,most AR 156
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Oltcit Club

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)