Nyugis tatamobil
Szöveges ítélet
Kellett vmi szaladgálós autó, amíg a másik autóm elkészül, így került hozzám. Persze én be vagyok oltva V8-cal, ezért lett egy kis amerikai a jöv?s-men?s.
A barátok-ismer?sök mind furán néztek, hallgathattam a "benzinkutat is vettél?" jelleg? hülye beszólásokat, ezért rögtön megszerettem. Plüsskárpit, sok extra, kényelem.
A bajok már az elején kezd?dtek, melegen a váltó nem volt jó,
eresztette az olajat, és úgy gyorsult mint egy IFA. Olajcsere után (lengedtem az olvadt bitumen jelleg? trutyit bel?le) a motor csapágyas lett. Búgott a kerékcsapágy, nem indult be, és még ezer baja volt. De mégis jött-ment, nem hagyott ott sehol. M?szaki lejárta el?tt begy?jtöttem rengeteg alkatrészt, és jött a nagy motor-futóm?-fék project. Motoron nagygenerál, futóm?-fék nagyrésze cserélve. Ennek hála visszatért belé az élet, van néminem? gyorsulás, nem esik le az útról, és meg tudok állni. Lassan sikerül minden ny?gjét orvosolni, és akkor nekem jó lesz.
Nem egy gazdaságos dolog öreg amerikai autót birtokolni, a vételárának akár a többszörösét is elviheti a javíttatás, a nagyjavításokon kívül havi szinten is rá lehet költeni 3-4 tank bezin árát. (Nem bántásból mondom, de akinek nincs erre elég pénze, inkább ne vegyen ilyet, mert elég sok leharcolt, szétkókányolt amerikai vas van már itthon, ne rongálják tovább az állományt, köszönöm.) Amit kap az ember a pénzéért, az egy nagy adag kényelem, és csendes, stresszmentes utazás.
Hibalista
- Váltó, motor, futóm?, fék, és még sok minden egyéb.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Delta88 | Következő autója? | vmi amerikai tepsi/kombi/van/suv |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
