A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nysa » 522 (1973-1994)

522 522 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyugalom szigete

Szöveges ítélet

Országos Mentőszolgálat betegszállító kisbusza volt 8 évig, utána egy építési vállalkozó vitte vele munkásait. Gyárilag 10 személyes, ezért busz. A vállalkozó 1 ülést kiszedett, és átvizsgáztatta személyautónak. Vétel után hengerfejtömítés csere, és fékbetétek, elég hervadtak voltak. Jani bácsi igazi régi időkből megmaradt szerelő volt, aki még a háború előtti autókhoz is értett. Sajnos múlt idő, elhunyt. Fillérekért dolgozott, lassan, de precízen. Többször nem is kellett vinnem javítani, pedig dolgozott a gép rendesen. Alkatrész bőven volt, fillérekért. Csak a fogyasztása, kb. 13 liter átlag. De mindennel elment, mosóbenzinnel, gázolajjal, csak gyulladjon. Ennek ellenére bőven behozta az árát. Itt kérdeném meg, miért írják mások, hogy nem érte meg az árát, mikor autójukkal több ház felépítésére való építőanyagot elszállítanak, vagy hivatásszerűen fuvaroznak vele? Minden autó többet fogyaszt, ha megpakolják, de ha idegent fogadunk, még drágább. A Nysa 1,5 tonnát elvisz, vagy 9 embert, vagy is-is a kettő közt, lehet variálni. Gyárilag végsebessége 95 km/ó, de max. 85-tel mentem vele, innentől már annyira rángatott a legsimább úton is, a könnyű kormány miatt. De a rossz utakat bírta, ha összkerékhajtása lett volna, kiváló terepjáró vált volna belőle magas építése, és kemény laprugós futóműve miatt. Sáros, csúszós úton le kellett terhelni a végét, akkor elment.

Hibalista

- hengerfej tömítés - fékbetétek

Ide hordtam szervizbe

Algács János, Csepel

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1989
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Fiat Ritmo Következő autója? Citroen Acadyane
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nysa 522 1973

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)