Megbizhato mindenes igas lo
Szöveges ítélet
Az elso Xtrail utan figyelemmel kisertem a 2. Generacio bemutatasat. Mar az 1. xtrail is nagyon praktikus volt, szerettuk. Nem volt valami megbizhato es mai szemmel a motor is gyenge es elavult volt ( fustolt is nagyon).
Masfel tonnas hajot szoktunk huzotni az Adriara, ezert valamilyen 4x4 dizelt keresgeltunk. Termeszetesen aranylag fiatalt 5 millio alatt. Keves normalis tipus volt. Mai szemmel is azt gondolom, az Xtrail a legjobb valasztas!
Nagy, kenyelmes, hatalmas a csomagtarto. Van benne panorama teto, navi, bor, tolato kamera, ulesfutes, magasan ulsz, tehat kituno mindennapokra is!
Fogyasztas: varosban 7.8-8.2 kozott normal hasznalatban automata osszkerekkel. Kihangsulyoznam, hogy nem nagypapasas hasznaljuk, teljesen normalisan mint az elozo Mondeomat. Autopalyan 140-150 tempomattal 8.4. Sokat mentem ele Bp-Praga-Bp utvonalon, es mindig ennyire jott ki a fogyasztas. A masfel tonnas hajoval is siman elbir (3 fo + rendesen megpakolva). Persze nm olyan csendes mind a BMW 5-os, de meg vagyok vele elegedve, mer eleg jol le van szigetelve; hosszu autopalya hasznalat utan sem zug a fejem tole!
A muszerfal lehetne szebb is, bar anyaga mindenhol puha. Elismerem, hogy a Honda CRV es BMM X3 (uj) muszerfala szebb, de a BMM mas arkategoriat kepvisel. A mienkben van navi meg 6-os cd tar elol, igy egesz elfogadhtoan nez ki. A hutheto pohartarto remek a muszerfalban, es egyeb tarolorekeszek is akadnak boven.
A konyoktamasz tenyleg alacsonyan van es nem csusztthato ( fekete pont) de azert lehet ezzel gyutt elni.
A kulcs nelkuli inditas nagyon kenyelmes funkcio, konnyne hozzaszokik z ember, aztan meg nez mint hal a szatyorban, amikor egy masik autoba beleul es inditani probalja. Mindig keresgelem a kulcsot h "melyik zsebembe is tettem?"
Futomu: sokan mondtak h milyen lassu kanyarban?! Hat persze, ez nem egy Z4, de akinek az kell, az vegyen gokartot! Puha a futomuve es baromi kenyelmes. Minden katyut kisimit. Persze kanyarban kicsit dol a kocsiszekreny, de nem veszelyes es semmikepp sem remiszti meg az embert. Igazabol nem is irtam volna errol, ha nem olvastam volna az elottem levo velemenyet. Ezen a ponton megvedem a kocsit, ez igy teljesen rendben van.
Eddig meg semmit sem kellett cserelni a kotelezo szervizeken kivul, remelem jo japan auto modjara ez igy is marad!
Es hogy mi lesz a kovetkezo auto? Nagyon tetszik az uj Grand Cherokee, remelem 1-2 ev alatt lejjebb megy az ara!
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Grand Cherokee |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
