A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » X-Trail (2007-2014)

X-Trail 2.0 LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete tank.

Szöveges ítélet

Előtte Passat kombim volt, Amíg bele nem ültem azt hittem, az a legkényelmesebb kocsim, ma már erre mondom. Elöl fotelek fogadnak, jó oldaltartással. A magas építésnek köszönhetően jól átlátható az út és a forgalom. 9 féle céges autót vezetek ezen kívül, szabályosan rosszul esik az Xtrail után átülni.
A 150 LE motor jól gyorsul, A 6-os kéziváltóval takarékosabb, mint a korábban automata VW-m. Minden kézre esik benne, Ott van, ahol lennie kell.

A hifi hangja nagyon szép, marad is benne a gyári hangfalszett.

Megjártam vele Erdélyt négy személlyel. A fogyasztás 110 körüli átlaggal 7,2-6,5.....no comment:)))

A padkákat meg sem érzi, a könnyű terepen jól boldogul. A nehezebb talajon a gumi szab határt a haladásnak, de hát az ember nem tesz ilyen autóra bütykös gumit:)))

Az olajcsere után a motor csendesebb lett, a fogyasztás pedig csökkent, amit az ELF olajnak köszönhetek. Hát, nincs mit tenni, Renault motor.
Szlovákiai síeléskor a négykerék nagyon hasznos volt, jégbordás kavicsos utakon gond nélkül mentem, meg sem csúszott, a személygépkocsikkal meg gyök kettővel araszolgattak......és hegynek völgynek vacak utakon 8 literes átlagfogyasztás.....

Két felnőtt bicikli és három napi csomag elfér benne úgy, hogy nem kell a kerekeket kivenni a bicajból.

A pályás fogyasztása téli gumikkal 9,5 liter, a városi 10. Ez nyáron városban 9-10 pályán 8,6.

A kocsi céges lett, havi 3000 km körül megy, nem hagy ott sehol. A fenntartási költségét kicsit sokallom.

Hibalista

- 36.000 km egy ESP vezérlő kapcsoló csere garanciában, bal kerékjárat patentek elmentek világgá, a kerék bedarálta a doblemezt, gariban csere mindkettő. A patentek azóta is el-eltűnnek, hülye konstrukció, egy gyorskötöző megelőzi a hibát. - Újabb patent-mizéria: a motorvédő lemez tartócsavarjai terepen szakadtak el, szerencsére időben észrevettem, megúsztam patentcserével. - - Bosszantó, de minden 40.000-nél betétcsere az összes féknél, 80.000-nél összes tárcsa felszabályozás/csere. A gyári tárcsa nem szabályozható. 122-nél ismét ez a művelet. - - 53.000 km-nél gumicsere, nyári gumi ment fel, mivel van téli garnitúrám külön. Az autó futóművét mintha kicserélték volna, az eddig is stabil hajtás olyan lett országúton kanyarban, mintha sínen húznák. - 75000 km nyomástartó szelep csere, a szerelők szerint az üzemanyagnak köszönhető, jellemző hiba minden nagynyomású dízelnél. - Azóta újabb hiba, a motor rendszeresen lement szervíz üzemmódba, nem húzott, padlózva a max sebesség 120 volt. Mint kiderült a turbó egyik szenzora azt jelezte, hogy túlhevül a motor. Bosszantó hiba, ugyanis 4 db. érzékelője van, nehezen diagnosztizálható, melyikről van szó. Egy hétig volt a szervízben. - A másik iszonyatosan idegesítő dolog, hogy a kuplungom 78.000-nél egy váltásnál terepen szétesett. Talán anyaghibás volt a tárcsa, porlott a kezem alatt amit kivettek. Azért egy terepre is használt autónál elvártam volna minimum 150-es futást. - 122.000-nél gömbcsuklók és szilentek lettek cserélve. - 131.000-nél kattanás, az önindító nem teker, felújítva lett, a gyári 100 körül van, utángyártott nincs. Azóta ok. - A kopó alkatrészek nincsenek rossz árban, de a karosszéria elemek cseréjétől védjenek az Istenek, anyagi csőd lenne. Doblemez 15-től, motorvédő 100e! díszrács 60.000.......

Ide hordtam szervizbe

Nissan Császár, Veszprém 10-es. Dunaautó Pest 1-es. A 36.000 szervízem egy nagy lenyúlás lett, befejeztem, nem viszem többet gyári szervízbe. Az olaj 20% engedménnyel (Shell) 43.000. A légszűrő 10.817 miközben egy 2100Ft-os MAN szűrőt tettek be. Pollenszűrő 15.000, miközben a nissanpartson 8000. Munkadíj 36.000 egy olajcserére??????? Fékbetét árajánlat: 35.000 alkatrészre, miközben a gyári 21.000 a nissanparts.hu-n........ennyit a Dunaautóról, soha többet. Kiderült, hogy az üzemanyagszűrőt nem cserélték, pedig kellett volna, be is fagyott persze a víz bele -20 fokban........

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

B and B autószervíz Galgahévíz. Gyorsak, korrektek, laptoptól kezdve minden kütyüvel felszerelve.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 135000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Passat 2003 Következő autója? BMW X5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan X-Trail 2007 (2007 - 2012)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)