Szerettem Gyűlöltem
Szöveges ítélet
Amikor először megpillantottam az autót teljesen beleszerettem.Nem is volt vele semmi gond egészen 1 évig.Kissé lomhának találtam,de nekem megfelelt jó volt a fogyasztása és öröm volt bele ülni csodásan mutatott:szép fényezés gallytörő,vonóhorog,sötétített szélvédők,alufelni,klíma külön fűthető hátsó tér,légzsák,elektromos lámpa,elektromos ablak,színre fújt lökös.
Ahogy le telt az egy év megadta magát a kuplung és a kinyomócsapágy.A gondot 1 letört kis lamella darab okozta.Kicsit csalódtam mert nem volt olcsó a kocsi ráadásul japán diesel.Sebaj gyerek hiba gondoltam több nem lesz.Amior megemelték csodálkozva néztem az alját sehol 1 rozsdafolt.Közölték velem a kormánymű az utolsókat rúgja a kardánnal együtt meg kellene javítani.Amikor közölték az árajánlatot gyorsan kértem egy széket és gondoltam várhat még egy kicsit.Nem sokkal később furcsa katogás volt hallható a hátulja felől.Diagnózis:hátsó szuport olaj csere a szalonban közölték mindenképp gyári kell mással ne is próbálkozzak mert ajtón kidobott pénz.Nem is volt drága 5L 60000Ft.még jó,hogy csak néhány liter kell.Utána jött a kardán amiből megelégedtem hegesztett felújítottal mint később kiderült kár volt nem bírt ki többet 30000nél.A második után rá szántam magam a gyárira kb 150000Ft de közölték velem ez sem fog kibírni 100000km-et.tönkrement az aksi gondoltam eltologatom egy ideig sok volt mostanság:kár volt kiverte a biztosítékok nagy részét elment a fesz szabályzó meg egy csomó minden beleértve a műszerfal világítást.Ennek következtében nem vettem észre,h elrepedt a víznyomó csövem és megforrt a víz ami kinyírta az izzítógyertyákat is.Utána szétmentek a gázolajnyomó csövek is(eresztett rendesen.Mindent megcsináltattam rajta gondoltam már más nem jöhet egészen addig amíg el nem kezdett gyengébbe n fogni a fék:fékrásegítő meg valami szivattyú adta meg magát nagy örömömre.Szalon ár:340000Ft.Megoldottam bontóból 50ezerért.A kipufogómat profi srác javította így csak kétszer szakadt le.
Kicombosodtam rendesen a sok tolástól merthogy abból bőven kijutott.Sokszor nem indult egyéb elektromos hibák miatt a fogyasztása mindig jó volt ha gyorsan ha rakottan használtam.Tudni kell rendszeresen hordtam szervizbe nem hajtottam hideg motorral és nem mentem vele 90-100km/h-nál gyorsabban.Nem tudom lehet-e ennél jobban vigyázni autóra...?Az viszont javára írható,hogy a legnagyobb hidegben is pöccre indult és szépen egyenletesen járt.Rengeteget költöttem rá és sokszor cserben hagyott,de szerettem és még akkor is elment mindenhová amikor oldalról telibe kapták és 30 cm-el keskenyebb lett a kaszni.A rendőröknek nem tetszett a látvány és le vakarták a rendszámot.
Hibalista
- kuplung tárcsa+kinyomó 60000Ft fesz szabályzó 20000Ft kipufogó,víznyomócső,gázolajcső,indításgátló,sebváltó olajnyomócső,kardántengely(3db)izzítógyertyák,fékrásegítő stabilizátorvasak,teleszkóp gimiharang,gumiszilentek,klíma,kormánymű,indításgátló,szuport olaj
Ide hordtam szervizbe
Nissan szak szerviz
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
És egy korrekt ember aki a suzuki szalonban dolgozik.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 198000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | space wagon famili | Következő autója? | vanette |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |