A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Vanette Cargo (1995)

Vanette Cargo Vanete Cargo 2,3d P4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Piroska

Szöveges ítélet

Az autót újonnan vettük 2001 novemberében. Szalonautó volt, így járt rá némi kedvezmény is. A metálfényezést leszámítva fullos, azaz minden benne volt (és van), ami egy gyári Vanette Cargóból kihozható. A kocsi Spanyolországban készült, ez fontos, mert gyártották Törökországban is, és azzal nagyon rosszak a tapasztalatok. Aki vásárlás előtt áll, nézze meg hol készült a kocsi, az alvázszámos cimkén megtalálja a választ. Tehát P4 felszereltség, azaz légkondi, villany ablak, légzsák, szervó, gyerekzár, távirányítós kp. zár + NATS riasztó, hátsó fűtés, hátsó dupla ablaktörlő + mosó, 2 hangszóró, rádiós magnó. Ezenkívűl Style felszereltség: 4 gyári dísztárcsa, fényezett lökhárítók, króm díszcsík az elején, sötétített üvegek. Szerintem nem rossz egy teherautótól.
A motorja gyengus, nincs miből választani, össz-vissz ezzel gyártották. 2,3 literes, 75 lóerős, 145Nm. Lassan gyorsul (gyári adat szerint 27mp 100 Km/h-ra), hangos, viszont több 100,000 km-t elmegy mindenféle motorhiba nélkül. A fogyasztása alapvetően függ a használattól. Rekordfogyasztásunk volt már 7,2 liter is, de klímával sem eszik többet 8,1 liternél! Az üléshelyzet elől már-már királyi. Óriási panoráma szélvédő jó nagy gömbölyítéssel, szintén nagy, domború tükrök, magas üléspozíció. Kiválóan átlátni az egész forgalmat előttünk, mögöttünk, mellettünk. A váltó japános pontossággal esik kézre és pontosan is kapcsolható. A kormány megegyezik az Almerában találhatóval, nagyon jó fogású. A hátulsó üléssor már közel sem kényelmes. Igyekeztek a legolcsóbb megoldást megtalálni. Gyakorlatilag egy pad 2 pontos biztonsági övekkel. A sötétített üvegezés jól jön nyáron, a klíma használatával pár perc alatt lehűti az egész utasteret, ami elég nagy. Raktere óriási, van benne gyárilag 4 alvázhoz kötött rögzítő pont. Sok mindent szállítottunk már vele. Elég magas is, majdnem 2 méter! Megmásztuk vele az Alpokat is 2002-ben. Már 4,5 éve nyúzzuk. Komolyabb hiba eddig nem volt vele, remélem nem is lesz.

Hibalista

- 1.) a hűtő ventillátor kapcsoló reléje, garanciális volt
- 2.) a jobb hátsó szimmering, szintén garanciális volt
- 3.) km óra spirál szakadás, úgy 20e Ft volt a csere+jav.

Ide hordtam szervizbe

Nissan Summit (Budapest, Lágymányosi híd)

A szokásos szervízekre (10,000km) bejelentkezni szinte lehetetlen, kb. 3 hétre jegyeznek elő. Fél évvel ezelőtt rohant belénk hátulról egy Almera, a lökhárító + ajtó sérült. Na, a kárfelvétel borzalmas volt. Kijelentették, hogy csak kedden meg csütörtökön reggel 6 és 6:30 között van kárfelvétel kizárólag. Mi 6:55-re értünk be, a szokásos reggeli forgatag miatt. Be voltunk jelentve, de közölték, hogy a kárszakértő már elment és legközelebb csak jövő héten lehet szemléztetni a kocsit. Mi erre kértünk más címet, ahol még aznap fel tudnánk vetetni a kárt, amire közölték hogy nem lehet, csak náluk. HOGY EGÉSZ BUDAPESTEN ÉS KÖRNYÉKÉN KIZÁRÓLAG A SUMMITNÁL LEHET FELVETETNI A KÁRT, SEHOL MÁSHOL A VILÁGON. Több se kellett, egy-két oda nem illő hangos megjegyzés után otthagytuk a társaságot, felhívtuk a biztosítót, mire az rögtön abban a kerületben (!) adott egy címet, ahol megejthetjük a szemlét. Úgy 10 óra tájban már a papírokkal a kezünkben mentünk vissza a Summithoz. Kénytelenek voltunk, mert hát azért mégis csak szakszervíz végezze a lakatos és fényező munkákat, úgyis a biztosító fizeti. Elképedve fogadtak minket, persze akadékoskodtak, csakhát kénytelenek voltak belátni, hogy akkora baromságot mondtak, mint a ház. Az autót egyébként szépen megjavították, költségként 280,000Ft-ot számláztak. Tehát a munkájuk kifogástalan, viszont az ügyintézőiket kirúghatnák.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Nissan Summit (Budaörs)

Mivel Budaörsiek vagyunk, így persze örültünk, mikor megnyitott a szervíz. Na ez a társaság tényleg jó. Főként a Nissan Néró 2-ből jöttek át, mivel azt megszűntették. A fizetés átutalással történik (külön kérésre), így nem kell készpénzzel bajlódnia az embernek, mikor a kocsiért megy. A 40,000 km-es szervíznél fedezték fel a szimmering hibát, és mivel aznap már nem tudták megcsinálni az autót, külön költség nélkül rendelkezésemre bocsátottak egy Almerát. Persze márkaszervízhez méltó árakkal kell számolni, de legalább nem olyan bürokratikusan bunkó a társaság, mint a Lágymányosi hídnál.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? L300 Következő autója? egyenlőre marad
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Vanette Cargo 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)