NISI a kedvenc !!!
Szöveges ítélet
Életem első kocsijának választottam, nőként, 0 km-es jogosítvánnyal, egy kertészetbe munkakocsinak, és egyben családinak is, és nem bántam meg !
Úgyan, idő volt míg ráéreztem, hogy egy külön világ, eme remekművet vezetni, de kibírta a kezdő vezetők gyilkoló stílusát (ha kellet 3.-ban indult, 60-nál kettesbe vissza, keregtettem ezerrel) de meg sem kottyant neki. Strapabíró, igénytelen, rengeteg mindent kibír !!!!!
Mára világos, ez a kocsi nem az útak réme, nem turbó sportkocsi. Rá kell érezni.
Főleg munkára használjuk, de ha kell családi, ha kell nyaraló autó, voltunk vele ezer helyen, még Horvátország emelkedőit is megmászta, ha kell, lehet benne aludni is, tehát mindenre tökéletes !
Indul télen, nyáron megbízhatóan, sosem hagy cserben, csak törödni kell vele, 5-6000 km-ként olajcsere,(ami bonyolult kissé, mert az első ülések alatt van minden), levegőszűrő csere, hűtővízet ellenőrizni néha, a kopó alkatrészekre figyelni.
A motoron ül az ember, így elég hangos a kocsika, de én már észre sem veszem.
Télen főleg, de egyébként is indulás előtt melegíteni kell, a váltó hidegben kissé darabos, kell egy kis idő amig puhán veszi a sebességet.
Jó magassan ülni, belátni az útat, segítenek a nagy visszapillantók,nagy a tér, az első ülések kényelmessek, a hátsokról inkább ne beszéljünk, nem személyszállításra tervezték.
Kívül-belül szépen, személykocsissan formatervezett, vezetni viszont teheraútós. Igazi dízel busz!
Indulás 2-es, pakolva 1-es, 50-60-nál 5-ös és max 100-110 amit szeret, itt a vége, persze lehet többel is nyúzni, csak nem érdemes.
Autópályán csak a kamion lassabb nála, de meg lehet szokni.
Tehát lomha a kis kedvencem, de hát mit várjak,egy teherhordótól, elvisz bármikor, bárhová, bármit,és ez a lényeg, csak mindezt lassan. Az indulás kész gyötrelem. Valamit, valamiért !
A fogyasztása átlag 10, üressen vagy pakolva, télen vagy nyáron egyre megy.
Az előzésekkel csak óvatossan, és klíma nélkül, mert azzal lehetetlen, lefogja nagyon.
Hátsó ajtók zörögnek, és pattogós üressen.
Hátsó kerekes, télen érdemes, állandó alapsúly tenni a hátuljában, mert ha megcsúszik dobálja a hátsóját és durva csúszásnál nehéz megfogni, tudom, mert tapasztaltam sajnos!!! Úgyan ez fúl jégen volt.
Jól pakolható, a két tólóajtó miatt, a plató lehetne kicsit hosszabb, a szervókormány egy újjal forgatható, tökéletes, könnyű vele ezáltal kanyarodni, parkolni.
Az alsó motorvédő borítás már rég lejött, sokszor fennakadt,nem is raktuk vissza.
A motorhoz még nem nyúltak.
Laprúgok a sok teher miatt megereszkedtek lassan, de így is elmegy még egy ideig.
A gyári alkatrészek ára horror, érdemes bontóban beszerezni, vagy utángyártottat venni.
Márkaszervízeket nem ajánlom, többszöröséért csinálnak bármit mint egy jól kifogott magán szerelő, de szerelőt ritkán lát.
2001 útán gyártottakra több a panasz, előtte Spanyolban szerelt, utána Törökben !
Úgyan, nem gyártják egy ideje már sajnos, ezt a hűséges kocsit, de aki kifog még egy jó állapotút belőllük,az jól fog járni vele !!!
Összeségében, jó választás volt, megbízható, hűséges, rendkívűl strapabíró, én nagyon megszerettem, és szeretném még sokáig használni !!!
Hibalista
- vezérmű szíj cserék, egyéb szíjak cseréje,vízpumpa 27.000, szervócső javítás, stabil gömbfejek 2db 13000, kormányműfelújítás 60.000, adagoló tőmítés 2000, aksi, elektromos ablakemelő javítás, stabil szilent 2db 10.000,
Ide hordtam szervizbe
Előtte Nissan szervizben dolgozó, mára magánszerelő, nehéz volt megtalálni ,de nagyon ért a kocsihoz: 15. ker Petőfi Sándor utca
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
