A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Vanette Cargo (1995)

Vanette Cargo 2.3D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindenev? spanyolcsiga=japó f*stalicska

Szöveges ítélet

2000-es gyártás, de 2001-ben vettük akcióban mint túltárolt vasat. Szar! Akku 2x kuka, zárak leesnek mindig, kényelmetlen, zörög, hangos, zabál, ráz stb. Fogyasztás város 14L, országúton 90-nél 10, de akár 15-öt is bezabál ha taposom neki. A vége szakadékban hátszéllel valahol 145 óra szerint. Megsüketülök benne, de most ez van, mert iszonyat zajos. A motor a prospektus szerint korszer?! Ez annyit jelent a Nissannál a direktbefecskendez?s dizel korszakban, hogy szivódizel, el?kamrával. Papiron 86L, szerintem csak 30-at tud. Lomha tet?, ami csak zabál és zabál. Üresen lomha tet?, megpakolva romlik a helyzet, a klima pedig annyira lefogja a motort (2.3-as!), hogy az szégyen! Jelenleg 23000 km van benne, de a váltó már most zörög, állitólag ez a tipushibás, rosszul kiemel? kuplung miatt van, városi használatban 60000-nél szokott kipurcanni. A szakszerviz szar! Mindig levettek 30-40e forintokra a Nissan Rapidnál, de csak kasza volt. A jobbos ablakemel? soha nem m?ködött rendesen, reklamáltam majd minden alkalommal, de másfél év után a Zaj u-i Nisan Rapid 7000-ért megjavitotta, azóta sem jó, még szerencse hogy fent ragadt be, nem lehet leengedni! Az évi alig 5000-es futásteljesitménye mellett a gari id? alatti 2x szerviznél csak lopott a szerviz! A kezelési utasitás szerint 2 évente kell lecserélni a váltó és a speed diffi olaját, de nem tették meg. A váltóban még elfogadható volt a ken?anyag állaga és szine, persze tele fénmorzsalékkal, de a differenciálm?b?l ami lejött, az dühit?: az olaj fele koromfekete szmötyi volt, tele fém és lamella morzsalékkal. A lamella morzsalék csak feltételezés, mert nem biztos hogy van benne, ugyanis nem móködik, mint speer diffi. ez is Nissanos vonás, úgy látszik. A leveg?sz?r?t az utolsó Nissanos garanciális szerviznél nem cserélték ki, pedig az órában 16500 km volt kb. Igaz hogy 20e a csereperiódus, de biztos hogy már ekkor csereérett volt. A barátom szervizében 21000-nél szervizeltettem le, és akkor amit kibányászott onnan, hát az inkább egy kosztemet? volt, mint sz?r?! Az ugyanekkor lecserélt ken?anyagokról már irtam. Hát ez a szakszerviz! ennek ellenére állitólag elny?hetetlen a motor, meg az egész autó is. Nagyon fapados, a vékony ül?lap kényelmetlen, Üresen pattog a hátulja és szétszedi a gerincet, megpakolva pedig hányingerkelt?en ring a rakománnyal megküzdeni képtelen hátsó csillapitók miatt. Nem rosszak, csak egy kicsit többet leng a kelleténél. Nedves id?ben visit mindkét generátor ékszij, de a szakszerviz szerint ez ijen! Az, hogy a surlódás miatt felmelegiti az ékszijtárcsán kereszt?l a generátorcsapágyakat, megröviditve életüket, az nem számit, majd el?bb utóbb úgyis bejön a kuncsaft egy lehúzós generátor javitásra is! Hát én nem! mióta lejárt a garancia, kerülöm a szakszervizeket, csak a barátom javitja és javitani fogja, mert legalább kicserél benn mindent, amit ki kell cserélni. A pozitiv oldala a kocsinak, hogy a raktér jól pakolható, a futóm? robosztus és elny?hetetlen. A karosszéria üresen is ijeszt?en csavarodik, nyöszörög, de terhelve sem romlik a helyzet. Elbir kis túlterhelést is, mint pl (1100 kg-os névlege teherbirással!) 1600 kg áru, 2 személy. Csak városban használható, meg esetleg el?városi járatban, hosszú távon emberkinzás vele közlekedni a kényelem és a zaj miatt. + nem értem, hogy a klima miért van benne, mert ha a fejem nyáron már lefagyott( ez azért nagyon nagy túlzás), a seggem még izzad, mert alulról nagyon f?t a motor! A klima azért jó hogy benne van, annak ellenére hogy gyengén h?t. és még az is pozitiv tulajdonság, hogy jó az ergonómiája. A következ? javitás a váltó után állitólag a jobbos féltengelyszimmering lesz, mert ez is tipushiba, engedni fogja az olajat. És az inditómotor is nemsokára beadja a kulcsot(Bosch tákolmány, mert a strapabiró japán Hitachi túl jó lett volna erre a panyolban összehányt vasra?). Összegzésképpen álljon itt egy Beatrice szövegrészlet: "...mi jöhet, még nem tudom, olyan mint egy rémálom..."

Hibalista

- Akkucsere 2x, az els? 2 héten! Klima-garanciába javitották, elektromos ablakemel?-garis lett volna, de kifizettették velem!

Ide hordtam szervizbe

Nissan Rapid, Bp XIV, Mogyoródi út, Sz*r, csak pénzkaszálás

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Garancia lejárta után Incontroll Kft, Bp XVII, Lövész u.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2000
Kényelem (1) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Vanette Cargo 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)