Mindenev? spanyolcsiga=japó f*stalicska
Szöveges ítélet
2000-es gyártás, de 2001-ben vettük akcióban mint túltárolt vasat. Szar! Akku 2x kuka, zárak leesnek mindig, kényelmetlen, zörög, hangos, zabál, ráz stb. Fogyasztás város 14L, országúton 90-nél 10, de akár 15-öt is bezabál ha taposom neki. A vége szakadékban hátszéllel valahol 145 óra szerint. Megsüketülök benne, de most ez van, mert iszonyat zajos. A motor a prospektus szerint korszer?! Ez annyit jelent a Nissannál a direktbefecskendez?s dizel korszakban, hogy szivódizel, el?kamrával. Papiron 86L, szerintem csak 30-at tud. Lomha tet?, ami csak zabál és zabál. Üresen lomha tet?, megpakolva romlik a helyzet, a klima pedig annyira lefogja a motort (2.3-as!), hogy az szégyen! Jelenleg 23000 km van benne, de a váltó már most zörög, állitólag ez a tipushibás, rosszul kiemel? kuplung miatt van, városi használatban 60000-nél szokott kipurcanni. A szakszerviz szar! Mindig levettek 30-40e forintokra a Nissan Rapidnál, de csak kasza volt. A jobbos ablakemel? soha nem m?ködött rendesen, reklamáltam majd minden alkalommal, de másfél év után a Zaj u-i Nisan Rapid 7000-ért megjavitotta, azóta sem jó, még szerencse hogy fent ragadt be, nem lehet leengedni! Az évi alig 5000-es futásteljesitménye mellett a gari id? alatti 2x szerviznél csak lopott a szerviz! A kezelési utasitás szerint 2 évente kell lecserélni a váltó és a speed diffi olaját, de nem tették meg. A váltóban még elfogadható volt a ken?anyag állaga és szine, persze tele fénmorzsalékkal, de a differenciálm?b?l ami lejött, az dühit?: az olaj fele koromfekete szmötyi volt, tele fém és lamella morzsalékkal. A lamella morzsalék csak feltételezés, mert nem biztos hogy van benne, ugyanis nem móködik, mint speer diffi. ez is Nissanos vonás, úgy látszik. A leveg?sz?r?t az utolsó Nissanos garanciális szerviznél nem cserélték ki, pedig az órában 16500 km volt kb. Igaz hogy 20e a csereperiódus, de biztos hogy már ekkor csereérett volt. A barátom szervizében 21000-nél szervizeltettem le, és akkor amit kibányászott onnan, hát az inkább egy kosztemet? volt, mint sz?r?! Az ugyanekkor lecserélt ken?anyagokról már irtam. Hát ez a szakszerviz! ennek ellenére állitólag elny?hetetlen a motor, meg az egész autó is. Nagyon fapados, a vékony ül?lap kényelmetlen, Üresen pattog a hátulja és szétszedi a gerincet, megpakolva pedig hányingerkelt?en ring a rakománnyal megküzdeni képtelen hátsó csillapitók miatt. Nem rosszak, csak egy kicsit többet leng a kelleténél. Nedves id?ben visit mindkét generátor ékszij, de a szakszerviz szerint ez ijen! Az, hogy a surlódás miatt felmelegiti az ékszijtárcsán kereszt?l a generátorcsapágyakat, megröviditve életüket, az nem számit, majd el?bb utóbb úgyis bejön a kuncsaft egy lehúzós generátor javitásra is! Hát én nem! mióta lejárt a garancia, kerülöm a szakszervizeket, csak a barátom javitja és javitani fogja, mert legalább kicserél benn mindent, amit ki kell cserélni. A pozitiv oldala a kocsinak, hogy a raktér jól pakolható, a futóm? robosztus és elny?hetetlen. A karosszéria üresen is ijeszt?en csavarodik, nyöszörög, de terhelve sem romlik a helyzet. Elbir kis túlterhelést is, mint pl (1100 kg-os névlege teherbirással!) 1600 kg áru, 2 személy. Csak városban használható, meg esetleg el?városi járatban, hosszú távon emberkinzás vele közlekedni a kényelem és a zaj miatt. + nem értem, hogy a klima miért van benne, mert ha a fejem nyáron már lefagyott( ez azért nagyon nagy túlzás), a seggem még izzad, mert alulról nagyon f?t a motor! A klima azért jó hogy benne van, annak ellenére hogy gyengén h?t. és még az is pozitiv tulajdonság, hogy jó az ergonómiája. A következ? javitás a váltó után állitólag a jobbos féltengelyszimmering lesz, mert ez is tipushiba, engedni fogja az olajat. És az inditómotor is nemsokára beadja a kulcsot(Bosch tákolmány, mert a strapabiró japán Hitachi túl jó lett volna erre a panyolban összehányt vasra?). Összegzésképpen álljon itt egy Beatrice szövegrészlet: "...mi jöhet, még nem tudom, olyan mint egy rémálom..."
Hibalista
- Akkucsere 2x, az els? 2 héten! Klima-garanciába javitották, elektromos ablakemel?-garis lett volna, de kifizettették velem!
Ide hordtam szervizbe
Nissan Rapid, Bp XIV, Mogyoródi út, Sz*r, csak pénzkaszálás
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Garancia lejárta után Incontroll Kft, Bp XVII, Lövész u.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 23000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
