A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Vanette Cargo (1995)

Vanette Cargo 2,3 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mi a f.....t szerettek rajta?

Szöveges ítélet

2004-ben vettem egy tanártól 30000 km-el,aki családi autónak használta, úgy is nézett ki. Szinte karc mentes fullos. Klíma, clarion cd, hátsóablak és hátsóülés fűtés, körbe sötét, riasztó, immobi, centrál, elektromos ablak. A vonóhorogra én akasztottam elsőként futót. Egy hét múlva meghalt a vákumdob. Debrecenben az OMP autóházban szemrebbenés nélkül közölték , hogy kettőszázötvenezer magyar forint. Azóta is úgy járok, már megszoktam, hogy hosszú fékezés után nincs fékrásegítő. A hibákat nem részletezem a másik rovatban számszakilag leírtam ami eszembe jutott. Inkább az érzésről. Azt hagyjuk hogy nem megy, oké nem sportkocsi. De hogy 120-as utazónál nem lehet beszélgetni a rövid váltó miatt iszonyatosan pörgő motor miatt az off. A klíma (amíg működött) úgy fogta a kocsit, hogy előzésnél kikapcsoltam.A motor nem nyomatékos de nem is gyorsul, mérnöki csoda. A hátsó ülésen azt utaztatnám aki megtervezte. A fogyasztás csak tojással a talp alatt közelíti a 9 lityit, de sietősen volt már 15 is. A szelepdekli tömítés állandóan enged. A vezető és a jobb egyes ülés elég kényelmes és a szervó sem rossz. Igaz nem túl közvetlen a kormányzás, 5 és fél fordulat kopptól koppig. Viszont nem tudom olyan gyorsan elengedni a kulcsot , hogy ne induljon be. Gyakorlatilag lehetetlen felforralni a vizet. Jó a fűtése. De ennyi kilóméternél ez azért nem a világ hetedik csodája. Ezeket tudta az ezer éves mercim is és annak nem zörgött az utastérben semmilye. Megjegyezném szeretem a japán autókat és motorokat de ez egy fostalicska. Ja az OMP-be ne menjetek, nagyon lehúzóak. de szerintem majd minden márkaszervíz az íszonyatos árrésből él.

Hibalista

- Vákumdob:250000.- felújított: 50000.- , lengéscsillapítók: 36000.- vevőkártyával -30% , kuplungcső: gyári 12800.- valami mitsu 650.- , váltóbowden gyári csak párban 68000.- bontott 12000.-/db ,szelepdekli tömítések 2300.-/db , akku 21000.- Közben szól a gardán nem tom mennyi lesz és szarakodig a centrál ,ennyi jut eszembe.

Ide hordtam szervizbe

Én + haver ezért 10

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2001
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 93000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? w123 Következő autója? valami nagy és megbízható??!!
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Vanette Cargo 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)