Lassú és hűséges malacka
Szöveges ítélet
MIVEL PÁRTUNK ÉS KORMÁNYUNK NEM AD LEHETŐSÉGET ARRA HOGY KÉT AUTÓT TARTSAK FENN IGY EZ A CSALÁDI ÉS A MUNKA AUTÓM IS. MEGBÍZHATÓ TALICSKA CSAK LASSÚ! a 2300 CCM HEZ A 75 PACI ELENYÉSZŐ FŐLEG MERT ÁLLANDÓAN 200 KG SZERSZÁM VAN A HÁTÁBAN.AZ AJTÓK ZÖRÖGNEK , VISZONT JÓL KANYARODIK ÉS KÉNYELMES VEZETNI , BÁR NEKEM AZ ÜLÉS KICSIT KICSI.A VÁLTÓ HANGOS ÉS NÉHA MAKACSKODIK.VISZONT -20 BAN IS PÖCCRE INDÚL.A KLÍMA NEM EGY NAGY SZÁM VISZONT A FŰTÉS REMEK.NA MEG NÉMI ELEKTROMOS PROBLÉMA , DE ORVOSOLHATÓAK. A BEÉPÍTETT TETŐ ANTENNÁT VISZONT FELDUGNÁM A TERVEZŐJÉNEK /ODA/. KEVÉS A NYERESÉGE ÍGY ÁLLANDOAN SERCEG A RÁDIÓ,DE ERRE IS KERESEK HÁZI MEGOLDÁST. a LEGNAGYOBB BAJOM A GYÁRI IMMO VAL VOLT. AZ ELEKTRONIKA FELMELEGEDVÉN NEM ENGEDTE AZ ÜZEMANYAG SZELEPET MŰKÖDNI. KALAPÁCS ÉS VÉSŐ LETT A VÉGE. LEVERTEM MINT VAK A POHARAT ÉS RÖVIDRE KÖTÖTTEM AZ ÜZEMANYAG SZELEPET.
Hibalista
- Kupplung csere 100000 km nél. első stab szilent csere,hátsó laprugó szilent csere 1200 ft zsuk szilentek átalakítva,vízpumpa csere 120000 km nél , kormánymű kopog. Lengéscsillapítok127 000 re elfogytak.A kipuffogó rendszert javítani kéne , illetve a klíma nem működik a hűtő ventillátorok vezérlési hibája miatt csak országúton.Az ominózus Aug.20. án némi tető cserepet vett a gép magához igy kissé viseletes lett a kasztni ill vennem kellett egy jobb kompl tükröt.Után gyártva 13000.
Ide hordtam szervizbe
summit NEM AJÁNLOTT! HÜLYÉNEK NÉZNEK MINDENKIT!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
jelenleg nissan márkaszervízes szerelők maszekban szerelik este 6 után ha gondom van!
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | ASTRA 1.7 TD | Következő autója? | VALAMI MAGAS ÉPÍTÉSŰ/HOZZÁ LEHET SZOKNI/ |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
