Jó kis autóka -volt már jobb is-, elvisz a Holdra
Szöveges ítélet
Legeslegf?bb szempont volt a vásárlásnál,hogy mekkora a hátsó ajtó belmagassága.3 cm-rel nyert a FIAT, CITROEN, stb. elött. Els? ránézésre pofás volt, kár hogy a kereskedésben aztállították róla ,hogy els? kerék meghajtású. Természetesen a katalógusban is ez áll. Tehát hátsós. Dec. 14.-én sikerült átvenni, kerek öt hónapi várakozás után,gyönyör? hóesés közben nyári gumikkal. Izgis volt az els? út.( Ostapenkotól kifele a 70-es úton) Csak arra nem ment amerre én akartam. Gyors téligumivásárlás és 180 fokot fordult a világ. A motor középen helyezkedik el, ezért szint azonos a tengelyterhelés,ezért fantasztikusan lehet vele csapatni csúszós úton. A sebességr?l csak annyit ,nem kifejezetten rakéta cserében sokat fogyaszt. Kettesben indulok, 60-nál már ötödik és ez a végéig (130). Ekkor már annyira üvölt a motor ,hogy már beszélgetni nem lehet a táltosban. Az autóban a helyzetjelz? izzón kívül semmi nem romlott még el, sajnos kétszer jöttek nekem, a NISSAN szervízben csak több hét után tudták volna javítani. A RENAULT-nál típusidegen szervízben 2 munkanap alatt kijavították, lefényezték, új hátsó lökhárítót szereltek fel rá.
Végezetül, jó kis autóka-volt már jobb is-elvisz a holdra is autó.
Hibalista
- Bal els? helyzetjelz? izzó
Ide hordtam szervizbe
Renault Baumgartner
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 134000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 33 1.8 TDI | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
