Egy kedves zabagép
Szöveges ítélet
Sziasztok ,kedves márkatársak !
Nemrég vásároltam meg a gépet. hogy miért pont ezt a típust választottam? Feltétel : asztalos kisvállalkozó lévén az aránylag használható raktér,a családi használhatóság ,akár hobbi célokra,előlegezett japánosan alacsony fogyasztás.
Előző egy mazda 2,2 d tetszett,8 l alatt evett,de az örökös hengerfejproblémák.... hagyjuk. Tetszett még a sportosan elegáns megjelenés és a kategóriájához képest relatíve kedvező ára.
A gyakorlat így kb. 2000 km alatt : lomha ,de megszokható, 1, sebességet szinte soha nem használom, téli hidegekbe kell 1-2 km mire könnyűvé válik a váltás,és nem kell eröltetni a váltókart. Télen fűtése elég határeset,nehezen melegszik,viszont nagyon hamar kihűl. Fogyasztása 10 liter körül- ez sztem nagyon sok. Hallottam 8 körüli átlagról is.
Központizár nem mindig nyitja a hátsót. A szervókormány viszont szuper,talán túlságosan is könnyűre sikerült. Az ülések elöl egész kényelmesek ,nekem még 200 km után is ,de a hátsó pad egy vicc,télleg csak szükségülés. Komoly problémám még nem volt,de érik : hátul nagyon rotyog valami hátramenetben,ill. balra előre kanyarodáskor. Az üzemanyag visszajelző meg hol világít ,hol nem .
Összességében meg vagyok vele elégedve,legnagyobb probléma a magas fogyasztás.
Hibalista
- centrál nem mindig nyitja a hátsó ajtót elsőre,hátsó kerekek felől rotyogó hang hanyatmenetbe,ill. balra előre menetben.
- Jobb első fényszóró kontakthiba,hidegen nehéz váltások bemelegedésig. Egyenlőre....
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 229 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | mazda e-2200 | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
