Csiga az akácerdőben
Szöveges ítélet
Nem sportautónak vettem de azért többet vártam tőle.Az előzés egy idegsokk ezzel a hatalmas motorteljesítménnyel, raksúly nélkül pedig kirázza belőlem a lelket a magyar utakon és elég hangossan zörög belüll. Városban és 100 km/h felett eléggé mohó lesz, ezért a lassan járj, tovább érsz taktikáját alkalmaztam. Egyébként hűséges volt mert sohasem hagyott az útszélén egyszer sem. Ami dicsérendő benne az a nagy belmagasság, bár beszálláskor ügyelnoi kell az ajtókeretre, az elején sűrün bekopogtattam rajta a fejemmel. Erős szélben az ajtótömítések szellősek voltak, kis túlzással a " talpam alatt fütyült a szél"! Télen sokára fűti be a nagy belteret, ezért egy szivargyujtóról üzemeltethető ülésfűtéssel megelőztem az aranyeremet. Nyáron viszont direkt rosszul jön az hogy a motoron "ül" az első két utas, mert néha úgy érzi az bember hogy odaég a sejhaj!! Rakodás szempontjából kényelmes bele pakolni, a két tolóajtón és a hátsó duplaszárnyú ajtón keresztül. Összességében ha valaki egy lomha teherhordót akar venni akkor arra a célra megfelel, de többet ne is várjon tőle.
Hibalista
- izzítógyertya 8e
- első fékek 15e
- szelepfedél tömítés 3e
Ide hordtam szervizbe
Csak magán szervízbe vittem, kissebb javításokat magam végeztem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra Caravan | Következő autója? | Renault Megane |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
