A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Vanette Cargo (1995)

Vanette Cargo 2.3 D 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

A dohogó mindenes

Szöveges ítélet

Az autó 5 éve van nálam, mezőgazdasággal foglalkozom, így rengeteg műtrágyát, vetőmagot, gépet, alkatrészt, stb. szállítottam el vele.A motorja furcsa, 75 lóerő ellenére bármit elhúz, a vizet pedig lehetetlen felforralni.Ebben segít a motorblokkot direktben hűtő ventillátor, ami folyamatosan megy, és a 2 másik (nagyobb), ami csak akkor kapcsol be, amikor valahogy mégis sikerült felforralni a hűtővizet (nálam ez még nem fordult elő).Az autó egyébként tele van tgk.-hoz képest érdekes műszaki megoldásokkal, ilyen a középmotor, a hátsókerékhajtás, a gyári sperrdiffi (részlegesen önzáró), a sebességre "keményedő" szervó.Városban bőven elegendő a teljesítménye, elvégre ez egy City Van, országúton a 90-100-as utazótempót szereti, a tartós 130-at el kell felejteni, ugyanis ha hajtják, nagyon hamar hengerfejes lesz, mint a többi kamrás dízelmotor, de ez talán még érzékenyebb az átlagnál.A városi fürgeséghez még annyit, hogy ha nincs mögötte utánfutó leg. 1.5 tonnával akkor fölösleges az 1-es fokozat, 2-esből kell indulni.2-esben is elég megmozdítani az autót, 20-nál már lehet szúrni a hármast, húzatni pedig csak 4-ben, és 5-ben érdemes, mert a többi fokozat nagyon rövid.Padlózni felesleges, ugyanúgy megy padlón, mint 2/3 gázzal, csak utóbbival kevesebbet eszik, és nem vágja tönkre a hengerfejet.(Ezzel minden ilyen korú kistgk.-nál meg kell barátkozni, mert, mint egy korábbi ítéletben is írták, sem a T4, sem a Hiace, sem az E2200 nem sokkal fürgébb)Ezzel a vezetési stílussal városban 8 liter, tartós 90-nél 6.5 liter a fogyasztás, de ez Budapest sűrűjében felcsúszhat 9-10-re is.A szervízintervallum rövid, gyakori városi használatnál érdemes 7500 km-enként lecserélni az olajat, hosszútávon hajtva elég 10.000-nél.Olajból én Total Quartz 7000 Diesel 10W-40-et használok, szerelőm ajánlására.A sperrdiffibe LSD olaj kell, 1.5 liter, a váltóba pedig szintetikus váltóolaj, 2.1 liter, ezek csereperiódusa 60.000 km, és elég borsos ezen olajok ára, főleg, hogy mindig marad, mert csak literes kiszerelésben vannak, vagy 5 lityósban.
Na és akkor a kényelem/vezethetőség:
A 2 első ülés nagyon kényelmes, a kilátás tökéletes.Hátul már nem ilyen jó az üléssor túl közel van a padlóhoz, elég idióta pozicióban kell ülni, de rövid távra megteszi.A motor hangos, bár fordulatszámmérő nincs, de "fülre" olyan 2000-ig kellemesen duruzsol, 2500-nál kezd megjönni a hangja, afölött ordít.A gyári zene nem sokat ér, de nekem nem éri meg kicserélni, inkább hallgatom így.A kárpitok szépek, könnyen takaríthatók (kiv. tetőkárpit), a padló gumiszőnyege is jól bírja a strapát, de elég igénytelenül néz ki.A műszerfal műanyagjai hajlamosak a zörgésre.Tárolórekesz van, minden elfér kényelmesen (a sofőr telefonja, pénztárca, toll, notesz, névjegykártyák, jégkaparó, stb.), kiv. a 1.5 literes flakont.Az enyén már eléggé le volt lakva, így most kapott egy lakatolást, küszöbcserét, lökhátítók lefújva, autó felpolírozva, így jól mutat a forgalomban.Egyébként az autó jól manőverezhető, könnyű vele parkolni, viszont nagy a tengelytáv (3m), így ez megszokást igényel egy átlag szgk.-ból átülve.Összességében bátran ajánlom mindenkinek, akinek kell egy megbízható kisáruszállító, vagy egy jó nagy cuccolós/családi autó, és keveset jár autópályán.

Hibalista

- Kormányrúdfej, gömbfej, kerékcsapágy, toronycsapágy.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szaki, saját vállalkozással, fiatal, de megbízható alkalmazottakkal.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Olajcseréket magam végeztem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Vanette Cargo 1995

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)