Rémálom a NISSAN-nal
Szöveges ítélet
Az autót megvéve kb 200 km után letiltott az autó indításgátlója. Szerviz kijött mivel be sem tudtam indítani majd kb 3-4 órás szenvedés után elindította a kocsit. A következ? balhé a kocsival 500km környékén szétment a váltó.Persze komplett csere. Ezt követ?en 30000 km környékén jött a füstölés cc10 alkalommal visszavittük de nem tudtak vele mit kezdeni. Felhívtam az import?rt hogy mit csináljak vele. Javasolt BP-en egy szervízt ahova vigyem be és megcsinálják. Bevittem kiderült szériahibás és f?darab csere következett. Motorvezérl? elektronika, szívócs? és légmennyiségmér?. Persze ezt nem merték nagydobra verni. Következett a 4 teleszkóp cseréje. Pár hónap tökéletes m?ködés után jött a hidegzuhany. Egyre gyengébb kezdett lenni az autó. 3 év alatt megjárt pár szervízt volt kb 30 szor. (több helyen is). Néztek rajta mindent de senki nem találta a hibáját. Míg végül nagy örömre 3 évi szenvedés és kínlódás után kiderült hogy az egyik javítással rossz alkatrészeket raktak be és ez okozta a hibát. Persze nem vállalák a gar.javítást.
Hibalista
- Kuplung, légmennyiségmér?, teleszkópok(4db), motorvezérl? elektronika(3db), adagoló, szívócs?
Ide hordtam szervizbe
Vektor-Autó Kft. Gy?r
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 189000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.6/10) |
