gyönyörű külső, a többit hagyjuk
Szöveges ítélet
Nos, ez az autó mindössze 6 hónapig volt nálam, át se írattam, csak használtam.Azt viszont naponta, ha kellett,akár napi 150km-t.
Nagyon jó tulajdonsága a megjelenése!Kifogástalan kaszni, a megfelelő papucsokkal, szép, metál zöld szín,crom felnik,gallytörő elöl. Ezzel még nincs gond.A motor...2.7 tdi létére a 130-at elég nehezen vitte, értem ezt úgy, hogy hangos volt.Nem kicsit, nagyon!Mondhatnánk, nem erre gyártották, na de terepen se remekelt a drága!A turbós motor nem rendelkezik jó nyomatékkal, a terepjáró képesség is hagy kivánnivalót maga után.Nem tetszett, eszméletlenül csúszkált a sárban,földúton, hóban, úgy viselkedett,mintha csak 600 kg lenne az egész jármű.Utoljára ilyen érzésem Trabantban volt.
Abszolút nincs szinkronban a belső és a külső!
Kívülről egy luxus dzsipet látok, belülről meg egy első kiadásu Suzuki swiftet...valahogy csak addig élveztem a jelenlétét, amíg nem száltam be.
Hogy hova tervezhették???Budapest kátyús utcáira, azt hiszem, az jól állt a futóműnek!Ha terepjáró, akkor Lada niva, ha luxus dzsip, akkor meg Cherokie, vagy Ford explorer.
Állandóan jelzett valami, összkerékhajtásnál meg csattogott, kattogott...
A kényelem megfelelő, bár ezt tényleg nem hosszú túrákra tervezték...legalábbis remélem!
A motor meglehetősen gyenge a cm3-hez képest.szerintem
Hibalista
- motor visszajelző szinte állandóan világított, klíma gyakran"elment", soksok nyekegés mindenhonnan...
Ide hordtam szervizbe
magán szaki
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | scorpio | Következő autója? | a8 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
