A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Terrano Ii (1993)

Terrano Ii 2,7 TDi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ez még egy igazi terepjáró

Szöveges ítélet

4 évesen vettem ex flotta autóként, sok kilométerrel. Itt mindjárt át is vertek, a féltengelycsuklók, kardánkeresztek teljesen tropák voltak. Kb ez is volt a legnagyobb problémám vele, az azóta elmúlt 3 év és 70000 km alatt. Jártunk vele terepen versenyezni, dolgoztam vele vidékre sok-sok kilométert, kirándultunk vele 5en sok csomaggal, vontattam vele 1,5 tonnás trailert, mindenre teljesen ideális volt. Soha sehol nem hagyott ott.

Sajnos a Nissan gyári alkatrészek piszok drágák, így legtöbbször vmi utángyártottat használtunk, így a szervíz költségek sem voltak sokba.

Aránylag magas fogyasztása dacára én nagyon szeretem ezt az autót. A hely sokkal nagyobb benne mint egy mai egyterüben. Jártunk vele 5-en kirándulni külföldre, csomagokkal. Gond nélkül elfértünk, cuccal, sátrakkal, hálózsákokkal, hűtőtáskával. De ha akarom berakom a 3. üléssort, és 7en is be tudunk ülni gond nélkül.
Megfelelő gumikkal bármilyen terpen el lehet vele menni. Mi versenyeztünk is vele, nem rossz eredményekkel!

Ez az autó még igazi alvázas terepjáró, hátul merev híddal, és önzáró (speer) differenciálművel. A merev híd miatt rossz úton a hátsó sor kevésbé kényelmes, de cserébe szépet lépked hátul. Kapcsolható 4 kerék hajtás, felezővel. Ez alapból még hátul hajt ha csak két kerék hajtásra van kapcsolva!

Hibalista

- Nagyobb problémák: - első féltengelycsuklók és kardánkeresztek cseréje - kézifék bowdenek idővel beálltak - csere - a hátsó fékmunkahengerek eresztettek - csere - főtengely szimering - csere - az első stabilizátor gömbfejek nem szeretik a terepezést, valójában csak a 200 Ft-os gumi alátétek kopnak ki - csere - - a több dolog a szokásos: fékbetét, tárcsa, olaj, szűrők stb.

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Civic 1,6 ESi Következő autója? Patrol
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Terrano Ii 1993

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)