A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Sunny (1986-1990)

Sunny 1.7D LX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes utazótraktor

Szöveges ítélet

Kényszerb?l vettem, de milyen jól tettem!!!
Pár hónapig használtam életem 1. autóját, Skoda 120L, 5 sebességes, gyári állapotú, 40 ezret futott, de kigyulladt és rommá égett. Mivel mindennapjaimban elengedhetetlen az autó, gyorsan végigjártam pár kereskedést meg piacot (1 nap)városomban, majd másnap ráböktem: ezt elviszem!
150e km???, picit rozsdás, törött volt elöl hátul v.mikor, ez látszódott, váltó rossz volt, de összességében szép és jó állapotú volt, ráadásul 200e-ért!
Autószerel? haverommal átnéztük, motortömítés garnitúra, váltó, vezérszíjjak, 150e-b?l kijött :-((((((
De semmi szomorkodás, mert amit ez után nyújtott az autó, azért még hálás is vagyok autómnak.
A rendszeres és gondos karbantartásnak köszönhet?en a nálam eltelt majdnem 3 év és b? 90000 km alatt meghibásodás alig fordult el?!!!!!!!! csak kopó alkatrészeket kellett cserélni. 2 alkalommal szakadt el a kupplung bowden, a 2. utángyártott volt, pár ezer km-t bírt. 300 km-r?l jöttem haza kupplung nélkül, minden gond nélkül (1-4-5 kapcsolással mert csak így lehetett), és mivel dízel, 30km/h-tól már rángatás nélkül vitte az 5.-et, különösebben nem kellett váltogatnom. Meg 1x széttört a befecskendez? vezérszíjj feszít?görgö csapágy öntvénye(jó hosszú neve van mi?), de menetkész maradt, csak össze vissza fecskendezett, füstölt mint 1 mozdony, de lehetett vele normálisan menni.
Amúgy csak kopó alkatrészeket kellett javíttatni, cserélni. Az els? futóm? utángyártott alkatrészei nem sokat bírnak, ezért kellett többször is javíttatni, a gyárit viszont Rolls-Royce árban mérik! Sajnos iszonyú drágák a gyári cuccok, pedig pár dologból csak azt érdemes!
Több olyan hibája is akadt, amelyre sem én sem a szervízek nem jöttek rá, kis id? múlva viszont egyszer?en megsz?ntek. A futóm? felkeményedett, hátul pár mm rugóútja volt!!! Szervízben próbapadon ringott mint 1 hajó. Teljes futóm? felújítás után semmi változás, majd egyszercsak megsz?nt, 2 hónap után.
A kormánym? 90 fokonként megakadt, nem lehetett tekerni. Kicseréltettem a törött kormánycsapágyat, de semmi változás, majd egyszercsak jó lett, 2 hét után.
Egyik ajtózáram és csomagtérzáram sem m?ködött ( nem közp.) egy pár hétig, majd egyszer csak jó lett.
Az elektromos rendszer 6-8 volt körül üzemelt, az új akksi ellenére is, aut.vill szerel? nem tudta megcsinálni, majd 2 hónap után egyszercsak jó lett.
Ezek inkább bosszantó dolgok de az autó üzemében nem jelentettek hibát, letenni egyszer sem kellett az autót.
Motorja szuper, takarékosan szoktam menni, 4.5-5 között fogyaszt hajtva is ( rekordom 4.2 ) és 5 személlyem meg full csomagokkal tartósan viszi a 150 km/h-t. Pedig az els? javításkor, hengerfejet leszedve tapasztaltuk, h. több mm-es játéka van a dugattyúknak (300-400e km-t saccoltunk a motorban) olajat is eszi rendesen, 5000 km alatt 2 litert, de amíg a fenti menetteljesítményeket nyújtja, nem nyúlok hozzá.
Elég kényelmes is, nem ilyen hülye kemény németes, süpped?s foteles, nem fárasztó, hátul sem.
Annyira strapabíró ez gép, még akarattal sem lehet tönkretenni. Egy fél évet dolgoztam vele egy külszíni fejtésen, heti 2000 km-t autókáztam, bányautakon jártam, por, sár, nomád körülmények, és hibamnetesen teljesített, karbantartani, ápolni nem volt id?m, lehet?ségem.
Els? autónak, munkaautónak ideális, hihetetlen megbítható és strapabíró, de sajnos a szervízelés és az alkatrészek árai érthetetlenül magasak. A rendszeres karbantartásnak köszönhet?en viszont kívül belül gyönyör?, m?szakilag is, és még az utcán is látom h. megnézik. Hamarosan eladom, mert van 1 kis pénzem, és jöhet a következ? verda. Amúgy oda nem adnám senkinek, olyan jó ez a gép!
Évente csupán 50-60e ft-ot költöttem javításra, alkatrészekre

Hibalista

- vásárlás után:
- teljes motortömítés csere+vezérszíjjak, 70e :-(
- bontott váltó, 60e
- használat közben:
- Komplett kupplung, 45e
- 3x futóm? felújítás, 3x20e körül
- 2x kupplung bowden, 2x7e
- kormánym? jav., 10e
- vezérszíjj feszít?görg? csapágy, 27e :-(
- hátsó fékmunkahengerek, pár e
-
- ezen alkatrészek és javítások elhasználódásból adódtak és nem meghibásodásból!!!!!!!!!!!!!

Ide hordtam szervizbe

Különböz? szervízek, akik le se szarják!!!!
Nem értenek ehhez az autóhoz, mindegyik más hibát talál, de örülnek h. japánt viszek, jól legombolnak az alkatrész árakkal

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

autószerel? haverom + magam, jók vagyunk

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 120 L Következő autója? természetesen japán dízel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Sunny 1986

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)