A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Sunny (1986-1990)

Sunny 1,7D LX Sedan 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

elpusztíthatatlan rizskályha

Szöveges ítélet

Sanyiról vagy jót vagy semmit! Persze kénytelen leszek megemlíteni a kevésbé pozitív tulajdonságait is, de hál´ Istennek ezeket mindíg lehet ellensúlyozni egy jóval. Pl.: Gyorsulása frenetikus. Hév, villamos, csuklós busz jöhet bármikor, megeszi reggelire. 2107-el már gondok vannak... Cserébe csak 5(nyár) és 6(tél) között nyel. Kényelmesnek nem azért nevezhetném, mert olyan jól felszerelt lenne (utólagos centrálzár, metálfény - ennyi), hanem mert 194 cm-el kényelmesen elférek benne, nem úgy mint napjaink egyes überkiroi autóiban. Sztrádára nem való, bár ha nincs el?tte akadály és van elég hosszú egyenes a 180ig kotázott órán akár felballag 170ig is. 4 személlyel M7est "szerette" 150el tavaly nyáron. Olyankor már megevett vagy 5,5öt. Városban meg tökéletes. Ha lendületben van és ügyesen vált sávot az ember, simán leel?z sokkal er?sebb gépeket (1x megvolt 1 Porsche is - kicsit?). Van benne 4zónás mech.klíma, csak a bal hátsót nehéz letekerni, mert ki kell fordítani, hozzá a kezem.
Menettulajdonságait tekintve idegtép?, összességében - megbízhatóság, fenttartási ktsg.ek - imádnivaló jószág, csak már öreg...

Hibalista

- Hát most kicsit gondolkodni kell, mert japán... Ja, 1x a generátor v.hogy bekapott 1 követ, újra kellett tekercseltetni (10eHUF). Hengerfejtömítést kellett rajta cserélni 2x. El?ször -20-ban túl lett pörgetve és nem bírta, aztán meg meghalt a h?gomba és nem kapcsolt be a ventillátor - budai rakpart, nyár, péntek délutáni dugó, árnyékban 40fok és a h?fokmutató az egekben. Na ezt se bírta ki szó nélkül... Futóm? csörög-zörög, de egyben van, mert japán. Nagy szívfájdalmam, hogy mivel elöl-hátul rommá volt ütve, az utólagos javítások és az id? vasfoga miatt olyan mint az ementáli..., mert japán.
- Ha nem lenne szétrohadva még nagyon sokáig autó lenne, mert japán.

Ide hordtam szervizbe

Écsapa. Jó mer jó és gazdaságos :-), rossz mer lassú, de nem baj kibírom.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 240000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Nem tom de japán lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Sunny 1986

További ítéletek (43 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)