A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Sunny (1982-1990)

Sunny 1.4gl coupe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az áhitott ritka coupe!!!!

Szöveges ítélet

Kezdjük úgy hogy:HÁT.... A12.autóm! igyen öreg csajjal még nem jártam,de gyerek korom óta csalogatott a coupé forma. A skoda és a fiat 850 coupe karosszériái nagyon tetszettek mindig,de valami más kellett. Kicsit közhely márt nálunk,a régi coupe az vagy skoda vagy fiat... Megláttam a használtautón és tudtam hogy ő kell. És rögtön tudtam hogy egyetlenegyet már láttam belőle 15évvel ezelőtt. A szomszéd bácsi unokájának volt egy. Összetörte,eladta,mint kiderült azóta Ő se tudja hová került,mi lett a sorsa. -Szóval belevágtam a fejszém,de még én se tudom mibe.Ezek a jószágok csak magánimpot útján kerültek be hozzánk és a japánnak mifelénk még becsülete nem volt. Alkatrész ügyileg a nincs hozzá kifejezés kevés.. A karosszéria formája már a megjelenése idején valószinüleg öreg volt,nem sokat hoztak be hozzánk,ezt is 11éves korában hozta be 1990ben eddigi elsö,amúgy a második tulajdonosa. 20 évig szolgálta a ma hetven éves vegyészmérnököt. Ne haragudj rám mondta neki mikor elhoztam és sírt.. a sziv szakadt meg...sajnáltam. Most az enyém és igyekszek rendbe rakni,van mit,de nem reménytelen...a fejleményekről folyt.köv. Folytatás: -8hónap rendszeres használaton vagyunk túl! Azóta egyszer kellett kipufogót javítanom,mert eltört a cső, kapott 4 darab téligumit,ettől stabilabb lett és az egyenesfutása is sokat javult(a régi gumiknak kemény műanyagos felülete és semmi oldaltartása nem volt) Kicsit elhúz jobbra. A gyújtást használatbavétel előtt rendbeszedtem:osztófedél,gyertya,kábel,trafó,rotor,megszakító,kondenzátor. Egyszer nem indult párás elosztófedél miatt... Sajnos az olajfogyasztás kezd elképesztő méreteket ölteni, de nem aggódok miatta mert egy Tapolcai sráctól kaptam egy komplett motort és váltót, egy cherryből (+)isten nyugosztalja összetörték neki :-(( Az tavasszal kerül beépítésre,meg a váltó is regenerálódni látszik majd a másikból..8000nél volt motorolaj,szűrő légszűrő és üzemanyagszűrő csere másodszor. Ezzel együtt kapott új olajat a váltó és a diffi is! Hátsó sárvédőívet is sikerült szerezni,mást viszont a kasztnihoz nem...szükségem volna egy jó karosszéria lakatosra aki ügyesen rendbeszedné és nem dolgozik horror áron,de beleteszi a lelkét is. Ha valaki tud ilyet /0670 5056000/kérem szóljon! Összességében nem bántam meg,hogy belevágtam! Megbízható kis jószág,bár nem egy rakéta a normális városi közlekedésre azért alkalmas, autópályán ritkán hajtom 110 fölé, előzésnél elértem a 140et,de ezt inkább nem erőltetem. A14es motorral van szerelve,ami nyomórudas és erőteljes brummogásba megy át 3500as fordulatszám fölött. A folytatás valszeg csak tavasszal írom,addigra szeretném a karosszériát letudni, összepakolni egy recsegésmentesebb váltót,valamint megejteni a motorcserét.(a kapott motor állítólag 80 vagy 85 lovas az én mostani 65 mínusz 32év lóerösemmel szemben) tehát a féket is jó lesz utánaigazítani... NA szóval a rendszeres használat agyoncsapta a fékemet, a bal hátsó folydogált egy ideig,de elhagyta,viszont most a jobbhátsó teljesen feladta...Vettem két fékhengert,meg két csövet,fékelosztót nem kaptam. Rajta még acél csövek voltak berohadva ezért minden cserés volt,mert széttekerni semmit nem lehetett! fizettem az unixnál 6500at de sajnos fékcsőelosztót nem kaptam!Ez megbosszulta magát mert ki is szakadt a menet belőle összerakásnál...Kaptam infót,hogy Dunaakárhol..nemtom, van egy Hefal nevű cég őnekik minden van lett is és a nempasszoló fékcsöveket átperemezték itt fizettem elosztó+fékcsőalakítás 2500at! Ekkor még mindíg nem smakkolt mert kellet réztömítögyűrű a bejövő oldalra,eztaz obiba vettem ajtózsanérhézagoló néven! azóta nincs fékgondom! Tökéletes! Momentán a karburátor szivat,mert dadod és leáll,de ez márt nem érdekel,mert napokon belűl jön az új moci karbistól..Sokat várok tőle! Ha beválik,akkor lessz kaszni munka is,ha nem akkor köszönöm de nem...Nem építem újjá az egészet á-tól cettig... Furcsa a mi kapcsolatunk,mert megvagyok nélküle is,de ha együtt krúzingolunk, akkor mindíg kicsit szerelmes vagyok belé .....

Hibalista

- egyenlőre minden működik,úgy ahogy....majd az idő hozza magával!

Ide hordtam szervizbe

magam csinálom.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1979
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? thema Következő autója? valamilyen nissan féleség
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Sunny 1982

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)