Godzilla
Szöveges ítélet
Meg csak harom hete kerult hozzam, igy rosszat nem tudok meg mondani rola. Illetve csak egyet a fogyasztast. 12-17.5L V-power 100-on. Egyebkent megy mint a golyo. Az RB26DETT teszi a dolgat rendesen. Az ero szep fokozatosan epul fel nincs turbolyuk. A turbo szivohangja felelmetes es a ket lefujo szelep hangja is. A negykerek hajtas vizes uton mutatja meg igazan magat, amikor odalepsz neki es elkezdi az ero tolni ki a kocsi farat bekapcsol az elsokerek hajtas es kihuzza az autot a bajbol. Bent csak azt latod a muszeren hogy mekkora nyomatek kerult at az elso kerekre. Az auto csak kisebb modositasokat kapott HKS legszuro, TEIN rugok, HKS dump valve, rozsdamentes teljesen nyitott 3,5 colos kipuf. rendszer, Middlehurst ECU, acel twin turbok amik allitolag 1 baron futnak. Meg nem merettem le de allitolag 400 Le, Stage 1. Gyorsulas 4-4.5 kozott szerintem, meg nem mertem ahogy a vegsebesseget sem. Meg nem volt ra lehetoseg. De 240-t biztos tud, azt mar mentem. Az auto belul meglepoen tagas elol-hatul egyarant. Az ulesek jol tartanak, nagyok es kenyelmesek hosszu tavon is.
Egy wrx sti, 5-os bmw(nem volt rajta motorjelzes), civil rendor vectra mar meg volt. Varom a nagyobb halakat.
Majd meg irok az autorol, ahogy telik vele az ido.
Hibalista
- Nalam meg semmi, elozo tulaj mondta, hogy kellet bele uj inditomotor, kuplung, meg uj acel turbo, mivel a gyari keramia turbo nem birja hosszu tavon a magas fordulatot.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 106000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | prelude 2.2 vti | Következő autója? | Skyline R34 GTR |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
