A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Nissan » Qashqai (2013)

Qashqai DIG-T 1.6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A koronázott fos

Szöveges ítélet

Szalonautót szerettem volna vásárolni és mindenképpen benzinest, mivel az Ausztriában dolgozom és ráálltak a magyar autók szívatására, valamint a régi Volvo S60-asom már megkopott és nem egy esztétikai hibája volt, amit a rendőrök nem biztos, hogy díjaztak volna (berepedt xenon fényszóró, darabja 220 ezer ft, 2 kellett volna, stb...). Jobb a békesség alapon elkezdtem nézelődni, hogy mely autók jöhetnek szóba. VW konszern kizárva, mert nem egy volt belőle a családban, mindegyik mellényúlás volt. Realitás talaján megmaradva megmaradt egy KIA Sportage, de ebből 100.000 Ft-ot engedtek volna az árból, majd felkerestem egy Mazda szalont, ahol megtetszett a CX5-ös, de sokan panaszkodnak a rozsdásodásra és én olyan helyen lakom, ahol tonna számra megy a sózás és féltem, hogy berozsdál (szerkesztés részt olvasd el, mert telibe rozsdás az autó) 1-2 év után. Nézelődtem a Hyundai-oknál, ahol a Tucson fogott meg, de a rendesen felszerelt modellt nagyon drágán adták volna csak oda. Láttam egy reklámhirdetést az új Nissan Qashqai-ról, és annyira megtetszett az autó, hogy fel is jöttem a népítéletre, de csak pár leírás volt az autóról. Elmentem egy Nissan márkakereskedésbe, ahol megtaláltam álmaim autóját, hófehér Nissan Qashqai, ráadásul Tekna, vagyis az egyik legmagasabb felszereltséggel, "mindössze" 6,8 millió Ft-ért, ráadás téli-nyári gumikkal. Nem is gondolkodtam és mivel már 5 éve Ausztriában dolgozok, megtehettem, hogy elkezdjek egy 5 éves barátságot. A formája, nagysága, kényelmi szintje nagyon megfogott és a mai napig sem eresztett el. Amikor beleülök jóérzés tölt el, legszívesebben állandóan csak vezetnék vele. Fogyasztása nagyon nagyon barátságos, ha csak városban használja az ember, akkor magas, kb 9 liter, de én 95%-ban közúton és autópályán használom, 6,4-gyes átlagfogyasztással, ami nekem baráti. Lehet valakinek ez sok, az én Volvo-m is "csak" 5-5,5 litert evett (ha elhiszed kedves olvasó, ha nem), de nem azért vettem az autót, hogy a fogyasztással dicsekedjek. A motorban 163 paci található 240nm-rel, ami 0-70 között tényleg "sportautós", de utána elfogynak a lovak, és már lassan húz csak, de ezt a 200 lovas Volvo-mhoz hasonlítottam, ha egy 1.0-ás Astrát veszünk figyelembe, akkor a 0-130 is sportautós gyorsulás. Minden vezetést segítő rendszer megvan a kocsiban, kivéve a legújabb pro pilot, amiért meghasad a szívem, ha utólag bele lehetne rakni, biztos, hogy belerakatnám őket, mert jól jönnek ezek a dolgok én úgy gondolom. Egyszer egy gyalogos lelépett elém (nem zebrán) ls a kocsi azonnal hangos füttyel, vészfékezéssel jelezte azt, hogy baj van és ez igen, valóban pont megmentett attól, hogy nekimenjek a gyalogosnak! Azóta azt vallom, hogyha van jobb ettől, akkor annak szériatartozéknak kellene lennie a kocsikban. Lényegében az autó nagyon egyben van, de írok azért néhány negatívot is. Az autó csomagtere kicsi és amikor megyünk haza magyarba, mindig rengeteg ajándékot viszünk magunkkal, de ezt orvosoltuk egy 480 literes tetőboxszal potom 170 ezer ft-ért... (irónia). Navi szoftvere gagyi, valami oldschool-t használ, minden fontos alkalmazás felejtős, mint például a Waze, ahol írják a baleseteket, de van a kocsiban TMC, vagyis ha előttem bármi, bármikor történik, mindig tudatja velünk, és fel is ajánl egy alternatív útvonalat. Ez nagyon nagyon hasznos, ha valaki GPS-ben gondolkodik, TMC-set vegyen, mert valóban hasznos! A tempomat nem tudja tartani a sebességet ha lejtőn megy lefele az autó, szerintem a motorfék nem tudja eléggé lassítani és erre mindenki figyeljen rendesen! (jött csekk, mert az M1-esen Tatabánya környékén 135-re tett tempomat 158-ig ment fel és túl későn vettem észre :) A felszereltséggel kapott 19-es felni egy álom, de csak Ausztriában, ahol a kátyút hírből sem ismerik, MO-on halál, állandóan a szívemhez kapok, ha olyan útra tévedek.


2021.05.16.

Az autó a szerkesztés időpontjában 3 éves, valamint 8 hónapos. Soha sem gondoltam volna, hogy valami tönkremehet benne ilyen rövid idő alatt. A szervizeléses részen mindent leírtam röviden, azokat érdemes áttanulmányozni, mielőtt valaki ilyen fost vásárol. Most azon fáradozok, hogy valaki beszámolja, aztán túladjak végre rajta, de senki sem akarja ezt a fost bevenni. Ha úgy nézem ezt az autót, hogy mondjuk tényleg csak 3 évig kellene használnom, akkor megéri, mert ezt a szennyládát pont erre az időintervallumra gyártották, ha utána is használni akarja az ember, inkább vegyen újat, 12 misiért.

Hibalista

- Repülőrozsda -» nem a szerviz hibája, de tudnak róla, nem tesznek ellene semmit se. Ebből volt garanciális problémám, miszerint nehézségek árán kijavították a komplett autót. Tanulság: Ha veszek új autót, mindig nyomok rá egy kis Flugrostentferner-t! - - 2019 - Garanciában javították az első lökhárítót, de letörték a bal oldali felfogató sínt - - 2020 - kijavították a felfogató sínt, amit anno letörtek, kb 10 telefon és 10 ideges e-mail után. Ferdén rakták fel, minden patent elállt, mondták így sikerült, mondta, hogy oké, Egerben megcsinálták a Quality Car Repair KFT-nél, 10 ezer Ft-ért. Köszi a semmit, fogd meg jól. - - 2020 - Németországban trélereztették az autót, kiderült, hogy az akkumulátor ami benne volt, nem a gyári akkumulátora, velem ki akarták fizettetni a javítási összeget (kb. 300 Eurót), mert azt hitték, hogy kicseréltem saját magam egy másikra, nagy nehezen megoldódott, nem kellett kifizetni semmit sem. - - 2021 - Meghalt az első vezető ülés. Aki ilyen fost vásárol, készüljön fel, hogy bárhol, bármikor kikophat a vezetőoldali ülés alatti műanyag persely. Reklamációt nem fogadnak el, mert erre az alkatrészre 1 év a szavatosság. Az ülés előre - hátra - jobbra - balra mozog (kanyarokban), valamint föl és le ugrál, hogyha rossz úton (kátyús) közlekedem. Nem egyedi a hiba, tudnak róla, a javítása 800 ezer Ft. 3,5 éves az autóm, 64 ezer km-rel. A hiba kb 3 évesen jött elő, cirka 45-50 ezer km-nél. Aki ilyen trágya autót vesz, számoljon a következményekkel. - - 2021 - Megjöttek a rozsdák. Minden rozsdás, mindegy, hogy alváz, vagy festett elem. Illesztési hézagoknál minden rozsdál, kisebb - nagyobb darabokban. Mutattam kb 2-2,5 évesen a Nissan szervizbe, mondták, hogy felesleges javítani, soha se lesz nagyobb, soha se fog mállani, vagy átlyukadni. Most hatalmas darabokban mállik, az ügyfélszolgálat meg azon az állásponton van, hogy nem nyitottak meg róla szervizlapot, pedig nézték a szervizben, valamint le is fotózták a hibákat. Az ügyfélszolgálat azt írta, hogy javíttassam ki a hibát, mert akkor nem fog élni a rozsdásodási garancia, valamint ő szerintük a garanciát csak akkor tudom érvényesíteni, hogyha a fémlemez kellős közepéből indul ki a rozsda. Kérdezem én, hallott-e már valaki olyanról, hogy egy fémlemez közepe hamarabb rozsdál, mint a külseje? Köszönöm.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszerviz, de nem írom le a nevét. A főnökség egy nagy nulla, amint megvettem az autót, onnantól kezdve el van felejtve a vásárló. Akitől megvásároltam az autót, egy fiatal srác, nagyon kedves, jófej, konkrétan ő intézett el nekem mindent, valamint a vásárlás után nem hagyott cserben, emberileg, munkavégzésileg, nagyon talpraesett, gyors, korrekt, 10-ből 11 pont! Volt még egy problémám velük kapcsolatba, de akkor is elhajtottak, majd egy másik márkaszervizben megállapították, hogy ez gyári hiba és 3 napon belül jött az új cserealkatrész.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Az autó 3 nagyobb márkaszervizt járt meg, ha olajcsere kell, 75 ezer Ft, ez átlagos, és gyorsak. Minden ezen felüli "intézkedés" hosszadalmas, valamint nem tudnak vele mit kezdeni, csak fizessen az ügyfél. A világ legrosszabb szervize, valamint ügyfélszolgálata.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? S60 2.4 Summum Következő autója? GLC
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Nissan Qashqai 2013 (2014)

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)